یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از تشکیل شورای دانا در استان خبر داد.
به گزارش یافته، سیدموسی خادمی در جلسه شورای توسعه راهبردی استان اظهار داشت: امروز و در این ایام مبارک تشکیل شورای بالادستی دانا را داریم که با آن اتفاق مهم و خوبی در استان رقم خورده است.
وی این شورا را متشکل از نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، رئیس کل دادگستری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار عنوان کرد و افزود: هدف این شورا پیگیری مسائل مهمی است که با روش‌های معمول و متداول حل نمی‌شوند؛ همچنین رایزینی با منابع و مراجع ملی در راستای جذب سرمایه و منابع برای استان است.
خادمی حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را از دیگر رویکردهای شورای دانا برشمرد و گفت: تمامی نهادهای موثر استان از جمله فرهنگی، اجرایی و قضایی آماده هستند که از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان حمایت کنند و بسیجند تا بتوانند از منابع ملی سهم بیشتری را برای توسعه استان بگیرند.
استاندار لرستان ادامه داد: برای اینکه در این کار موفق شویم باید یک وحدت رویه کامل بین ذی‌نفعان و مجموعه استان حاکم باشد و این شورا در واقع طلیعه چنین بخشی است.
وی با بیان اینکه تمام کار به این شورا ختم نمی‌شود، تصریح کرد: این وحدت باید در تمامی ارکان جامعه، گروه‌های سیاسی، فکری، فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.
خادمی بیان داشت: با همت و استقبالی که در افراد دیده شد مطمئن هستم که آثار و نتایج خوبی در برخواهد داشت.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه شورا هر ماه یکبار جلسه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بسته به موضوعاتی که قرار باشد منتقل شوند ممکن است در ماه جلسات بیشتری نیز تشکیل شود.
وی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را دبیرخانه شورا عنوان کرد و ادامه داد: قرار نیست به شوراهای استان یک شورای دیگر افزوده شود و تنها بروکراسی را توسعه دهیم و تمامی مکانیزم متداول را برقرار کنیم بلکه می‌خواهیم مسائل پیچیده و مهم را به طور جدی‌تری پیگیری کنیم.
خادمی با بیان اینکه وظیفه این شورا حل اختلاف نیست، گفت: رفع اختلاف خود روش داشته و ممکن است استاندار یا دستگاه قضا انجام دهد. با این شورا به هیچ وجه به دنبال انجام وظایف دستگاه‌ها و شوراهای موجود نیستیم و نمی‌خواهیم تداخلی در کار آنها به وجود آوریم.
استاندار لرستان از انتشار آیین‌نامه شورا خبر داد و گفت: حتما آن را به اطلاع عموم مردم و رسانه‌ها خواهیم رساند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1396-09-04 19:18
مجمع تشخیص استانی درست کردی مشکل استان دانا نداشتن نیست مدیر شایسته ودلسوز کمه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا