یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد نمایندگان هزینه سنگینی برای دولت خواهد داشت که این موضوع البته تنها این موضوع به نمایندگان بر نمی‌گردد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوندی در خصوص بازنگری در تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مطابق قانون اساسی هر 10 سال یکبار می توان 20 نماینده به تعداد نمایندگان افزوده شود که بعد از گذشت هر 10 سال، تلاش هایی انجام می شود ولی به دلایلی امر افزایش تعداد نمایندگان تاکنون محقق نشده است.
وی با بیان این که 10 سال پیش نیز این موضوع مطرح شد که تا 20 نماینده به تعداد نمایندگان افزوده شود، بیان کرد: در آن مقطع نیز این امر رای لازم را در مجلس کسب نکرد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حال حاضر نیز 2 رویکرد در بین نمایندگان وجود دارد، گفت: یک رویکرد این است که از آنجایی که 20 سال است به تعداد نمایندگان افزوده نشده و اکنون باید 40 نفر به تعداد 290 نماینده فعلی اضافه شود، در این صورت با توجه به این که حوزه‌های بیشتری را در بر خواهد گرفت، تعداد زیادی از نمایندگان با این طرح موافق هستند.
بیرانوندی افزود: رویکرد دیگر نیز این است که افزایش تعداد نمایندگان تعداد بیشتری از حوزه ها را در بر نگرفته و نباید رای بیاورد.
وی با بیان این که نظر شخصی من این است که حوزه‌ها بسیار گسترده هستند و نگاه ما هنوز از این جنس است که نماینده باید حضوری به قسمت های مختلف سرکشی کند، متذکر شد: تعداد نمایندگان حوزه‌های انتخبیه هر چقدر بیشتر باشد، بهتر است.
به گزارش خانه ملت؛ عضو کمیسیون آموزش با بیان این که هنوز نیم نگاهی نیز به این قضیه وجود دارد که شاید استانی شدن انتخابات مطرح شود و سرکشی از جنس فیزیکی و نشست رو در رو نباشد و این شیوه بهتر است، گفت: افزایش تعداد نمایندگان هزینه سنگینی برای دولت خواهد داشت که البته تنها این موضوع به نمایندگان بر نمی گردد بلکه سایر مسائل پیوسته به این موضوع سبب افزایش هزینه‌ها می‌شود.


دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-09-03 19:16
آقای بیرانوندی فقط بگویید استان لرستان در مجلس یازدهم باید صاحب یازده کرسی باشد یک کرسی دیگر به حوزه انتخابیه خرم آباد اضافه شود در مجموج حوزه خرم آباد باید صاحب سه کرسی شود ویک کرسی هم سهم الشتر در مجلس یازدهم باشد
نقل قول کردن
#2 مهاجر 1396-09-03 21:26
بسمه تعالی
سلام خدمت تمام عزیزان
انصافا مردم شریف که می دانند ولی کاش از عزیزان نماینده بپرسید الان دقیقا مردم و استان چند نماینده دارند .
می گم خدمت شما مردم و استان نه اقوام.
راست گفته آقای بیرانوند هزینه اینها بیشتر از...
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-09-03 22:16
حق کلان شهر خرم اباد داشتن سه نماینده است .لطفا بجای این حرفها که هزینه دولت بیشتر می شود تلاش کنید که نماینده سوم به شما ملحق شود .
نقل قول کردن
#4 مجید 1396-09-03 22:27
آقای بیرانوند شما حامی مردم هستید یا دولت؟!!!!!
نقل قول کردن
#5 شهروند لر 1396-09-03 22:46
هزینه انتصاب تعدادی از مدیران منتصب به شما به مراتب بیشتر از تعداد نمایندگان شورای اسلامی استان برای دولت جمهوری اسلامی است.مردم خوب می دانند و گول حرف های تزیینی شما را نمی خورند.
نقل قول کردن
#6 عباس 1396-09-04 07:47
دو نفر یا سه نفر چه فرقی داره اگه قراره نماینده اضافه شده هم نظیر نمایندگان فعلی دستاورد قابل توچهی برای شهر نداشته باشند اونوقت باید به جای دو نفر از دست سه نفر حرص بخوریم
نقل قول کردن
#7 علی رضا 1396-09-04 09:31
اضافه شدن نماینده فقط مسایل استان را پیچیده تر می کند وقتی دونفر با هم هماهنگ نیستند شخص ثالث مجهولات ار بیشتر میکند الان دو معادله و دو مجهول است اگه یک اضافه بشه .........
نقل قول کردن
#8 کوکلا 1396-09-04 17:26
از یک طرف میگی یک نماینده باید به لرستان اضافه شود و از طرفی میگی هزینه دولت بالا میرود
نقل قول کردن
#9 نعمت سالاروند 1396-09-09 17:47
جناب آقای بیرانوند شما باید حامی مردم حوزه انتخابیه خود باشید. الان شهرستان های خرم آباد و چگنی به همراه بخش های بیرانشهر و زاغه و ویسیان و پاپی با جمعیتی بیش از پانصد و هشتاد هزار نفر فقط دو نماینده در مجلس دارند در صورتی که هر صد و پنجاه هزار نفری باید یک نماینده در مجلس داشته باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا