یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر از جوانان لرستان استفاده نشود به تهدید بزرگی برای استان تبدیل خواهند شد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "محمد مهدی تندگویان" امروز در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: لرستان دارای پانصد هزار نفر جوان است که اگر به این جوان‌ها توجهی نشود به تهدیدی بزرگ برای استان تبدیل خواهند شد.
 وی با بیان اینکه لرستان در بحث تشکل‌ها، ضعیف‌ترین استان کشور محسوب می‌شود، افزود: این استان حداقل می‌بایست ۱۰۰ تشکل در بخش جوانان داشته باشد که مقامات ارشد استانی از ظرفیت این تشکل‌ها برای توجه ویژه به جوانان بهره‌برداری کنند.
 معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: توجه ویژه‌ این نیست که در اتاقمان بنشینیم و نامه بزنیم بلکه باید به سراغ و جوانان برویم و از ظرفیت آن‌ها برای پیشرفت و آبادانی استفاده کنیم.
 تندگویان با بیان این که یکی از روستاهای کشور که در بحث کشاورزی دچار مشکلاتی شده بود، افزود: یکی از تشکل‌های جوان با استفاده از فناوری و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تجارت الکترونیک موجب شدند که آن روستا محصولات کشاورزی خود را به خارج از کشور صادرات کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید از جوانان در سطوح مدیریتی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: طی این چهل سال از ظرفیت جوانان برای مدیریت غافل شده‌ایم و امروزه برایمان به یک بحران شده است.
معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: در اوایل انقلاب اکثر وزرا و مسؤولین میانگین سنی جوانی داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-09-01 23:09
آقای تندگویان اگه واقعا به فکر جوانان هستی


لیست بازنشستگان هر ارگان رو افشا کنید

تا بازنشستگان مشغول به کار با خجالتی ترک صندلی کنن
نقل قول کردن
#2 آزاده 1396-09-02 08:13
آخی چقد خوب شد جوانان رو تحویل گرفتید ما دیگه از خدا هیچی نمیخایم همین که شما ها به فکرمونید بسمونه !!!!راستی روز جوانه ؟ هفته جوانه؟ کلا چی شده دوباره یک روز همه شدید دلسووووز جوونای بد....
نقل قول کردن
#3 سالاری 1397-01-04 10:44
دوستان کار از بی توجهی گزشته ، در قانون اساسی اشتغال جوانان ومسکن و... جوانان از وظایف دولت هستش اما نه تنها دولت به اونها بی اعتنا بلکه به جوانان با چشم تهدید نگاه میکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا