یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگيري سه کلاه‌بردار و كشف 655 سكه تقلبي، 10 عدد مجسمه و 50 قطعه سكه ديناري توسط پليس آگاهي الیگودرز خبر داد.
به گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: مأموران پليس آگاهي الیگودرز در پي کسب خبری مبني بر اينكه شخصي در امر ضرب و ساخت سکه‌های تقلبي فعاليت دارد، بلافاصله با هماهنگي مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از منزل فرد متخلف تعداد 655 قطعه سكه تقلبي، 50 عدد سكه ديناري و 10 عدد مجسمه به نقش كوروش كبير، 10 دستگاه ضرب و چاپ سكه تقلبي و يك دستگاه پرس فلزي كشف و سه نفر را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که افراد سودجو از شگردهاي زيادي براي به دام انداختن افراد استفاده می‌کنند، گفت: مردم بايد مراقب این‌گونه افراد باشند و با يك تماس تلفني و يا ارسال پيامك گول آنان را نخورند و از پاسخ به تماس‌هایی كه حرف از يافتن گنج و معامله سكه تاريخي به ميان می‌آورند خودداري كنند.
 
کشف برنج قاچاق در پل‌دختر
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده و کشف 24 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ريال در شهرستان پل‌دختر خبر داد.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی کسب اخبار رسیده مبنی بر عبور خودروی حامل بار قاچاق از محور پل‌دختر به خرم‌آباد، مأموران انتظامی پل‌دختر در پلیس‌راه ملاوی مستقر و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
وي در ادامه افزود: ماموران، کامیون کشنده بنز موردنظر را شناسایی و با هماهنگي مقام قضائي توقيف کردند که در بازرسی از آن مقدار 24 تن برنج خارجي قاچاق فاقد مدارك گمركي كشف و يك نفر نیز دستگير کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه محموله قاچاق از استان‌های جنوبی به‌قصد توزیع در استان‌های غربی بارگیری شده بود اظهار داشت: برابر نظر كارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف‌شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شد.
سردار مهدیان نسب در پایان گفت: متهم با تشكيل پرونده تحويل مراجع ذيصلاح شد.
 
كشف باطری گوشی تلفن همراه قاچاق در بروجرد
جانشین انتظامی استان از کشف تعداد 853 عدد باطری گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان بروجرد خبر داد
سرهنگ « علی احمدی تبار» اظهار داشت: مأموران آگاهي بروجرد در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در بازرسی از یک مغازه موبایل فروشی موفق به کشف تعداد 853 عدد باطری گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی شدند.
جانشین انتظامی استان با بیان دستگیری یک نفر گفت: كارشناسان ارزش كالاي قاچاق كشف شده را پانصد ميليون ريال برآورد کردند.
سرهنگ احمدی تبار افزود: متهم برای سیر مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا