یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: جهت پیشگیری از حوادث زلزله سرپل ذهاب باید دستورالعمل استحکام سنجی و استحکام‌بخشی امکان عمومی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و همچنین مسکن مهر تهیه شود.
چرا یک روز پس از ماموریت کمیسیون آموزش، رئیس دانشگاه آزاد لرستان را تغییر دادیدبه گزارش یافته، محمد بیرانوندی در نشست علنی امروز (دوشنبه 29 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و ابراز تأسف و تاثر از مصیبت‌های ناشی از زلزله ویرانگر کرمانشاه مراتب همدردی مردم لرستان با مردم کرمانشاه به‌ویژه مصیبت‌زدگان، مجروحان و آسیب دیدگان زلزله اخیر را اعلام کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: آیا می‌دانید برخی مردم سعی می‌کنند به‌صورت شخصی کمک‌های خود را به دست مردم زلزله‌زده برسانند، آیا می‌دانید استقبال مردم از اعتماد به ورزشکاران و هنرمندان بیشتر از نهادها و ارگان‌های دولتی شده است.
وی ادامه داد: همه و همه این موضوعات در زلزله اخیر حکایت از این دارد که زلزله بی‌اعتمادی ویرانگرتر از زلزله اخیر خواهد بود و مردم دیگر به اماکن دولت ساز اعتماد ندارند، لذا دستور فرمایید جهت پیشگیری از حوادث زلزله سرپل ذهاب دستورالعمل استحکام سنجی و استحکام‌بخشی امکان عمومی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و همچنین مسکن مهر تهیه شود.
بیرانوندی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور یادآور شد: در دوران تبلیغات ریاست جمهوری به جوانان حماسه‌ساز در انتخابات وعده داده شد که سازمان جوانان احیا می‌شود لذا همان جوانان از رئیس‌جمهور تقاضای تسریع و تعجیل در ارسال لایحه انتظار را دارند.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد افزود: از آنجا که کمیسیون آموزش و تحقیقات تمام توان خود را برای ارتقاء آموزش و تحقیقات در استان لرستان مهیا کرده بود و از دانشگاه آزاد این استان بازدید کرده بود چرا یک روز پس از ماموریت کمیسیون رئیس دانشگاه را تغییر دادید، آیا نمی‌شد یک ماه فرصت داده شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گنجاندن آزمون در طرح استخدامی نیروهای حق‌التدریس صرفاً برای تأمین اولویت و استخدام پلکانی بود لطفاً این موضوع مبنای ریزش قرار نگیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی 1396-08-30 14:28
حالا چون نیروی وابسته به شما را منصوب نکرده ناراحتی؟
نقل قول کردن
#2 عباس 1396-08-30 15:39
نمیدونم چرا نمایندگان مجلس به جای رسیدگی به امورات مهمتر و تلاش برای رفع محرومیت های انباشته شده از سال ها و دهه های قبل لرستان و به ویژه خرم اباد فقط و فقط به فکر عزل و نصب ها در حوزه های مرتبط و غیر مرتبط با وظایف ذاتی نمایندگی هستند بالا غیرتا" بیشتر از اینکه به فکر انتصاب شخصی همسو با خودتون و خط و ربط های سیاسی تون باشد به فکر مردم محروم شهر باشید جناب بیرانوندی فرصت خدمتگزاری شما به مردم با سرعت برق و باد در حال گذره
نقل قول کردن
#3 خرم ابادی 1396-08-30 17:14
الان زوده بذار یه یه ماهه دیگه بپرس چرا رییس دانشگاه عوض شد ؟؟؟
اقای نماینده حکم تنصاب رییس جدید دانشگاه صادر شد بعداز ان معارفه گردید الان نیز چندین روز از اغاز بکار رییس جدید می گذرد شما تازه بیادتان افتاده که از رییس وقت دفاع کنید!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا