یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از منابع شناور ملی، اعتبارات بیشتری جذب کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سید موسی خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: یکی از موارد مهم دستور کار این جلسه به‌طور متداول دستگاه‌ها استانی ارائه گزارش خود از جذب منابع ملی بود که قرار شد در قالب منظم‌تری در جلسات آینده ارائه دهند.
وی در ادامه افزود: یکی از سیاست‌های اصلی ما این است که مدیران بتوانند از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنند و امروز نیز مورد تائید قرار گرفت.
استاندار لرستان با اشاره به طرح‌هایی که در کمیته‌های فرعی این شورا مطرح‌شده بود تصریح کرد: تعدادی طرح که در کمیته‌های فرعی مورد مطالعه و بررسی قرارگرفته بود مطرح شد و همچنین در رابطه با واگذاری زمین برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی تصمیماتی اخذ گردید.
خادمی گفت: دو ردیف اعتباری موردبررسی قرار گرفت که یکی مربوط به اعتبارات ماده 12 و در رابطه با مدیریت بحران بوده که بین شهرستان‌ها اعتبار آن توزیع گردیده است.
وی میزان اعتبار بحران را حدود 47 میلیارد تومان عنوان کرد که تاکنون توزیع‌شده است و بیان داشت: دیگر اعتبارات مربوط به جرائم راهنمایی و رانندگی است که 70 درصد آن به حوزه شهرداری‌ها و 30 درصد به دهیاری‌ها داده می‌شود.
استاندار لرستان تأکید کرد: اعتبارات هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های یادشده تخصیص یابند.



دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-08-27 17:10
آقای استاندار ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد چه زمانی شروع می شود؟؟؟ثبت جهانی این بنای منحصر به فرد تاریخی هدف کدامین سال است؟؟؟
نقل قول کردن
#2 خرم آبادیم 1396-08-27 23:00
جناب استاندار یه لطفی بکن تو سیستم مدیریت استان برا بازدهی بیشتر تغییر ایجاد کن.
جوانگرایی کی میخواد باب بشه؟

جناب استاندار محترم زمان به سرعت در حال گذره
جوانان این شهر کار میخوان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا