یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه الیگودرز گفت: عده‌ای زلزله را هم سیاسی کرده‌اند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام "محمد علی ارزنده" ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر ضمن تسلیت واقعه غم‌بار زلزله در استان کرمانشاه به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم این استان گفت: وقوع این حوادث باید برای همه ما درس باشد تا به‌یقین برسیم که هیچ انسانی از دقایق آینده خود خبر ندارد و همگان در معرض وقوع حوادث بسیاری هستیم.
وی ضمن قدردانی از کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان گفت: کمک‌های خوبی شده اما فاجعه خیلی بزرگ است و با توجه به فصل سرما و شروع بارش‌ها لازم است این امدادرسانی‌ها ادامه داشته باشد و مردم هم کمک‌های خود را تداوم بخشند.
ارزنده با انتقاد از نگاه تبعیض‌آمیز و غیرمنطقی به بحران‌ها افزود: گاهی دو تیم فوتبال مطرح کشور دچار بحران می‌شود و دولت با کمک ۱۰۰‌ میلیارد تومانی این تیم‌ها را از بحران نجات می‌دهد ولی آیا مردمی که همواره نوک حمله دشمنان قرار داشته و دل در گرو نظام و انقلاب دارند نباید از این نگاه دولت بهره‌مند شوند و به آن‌ها توجه شود.
وی همچنین به نگاه‌های سیاسی به زلزله اخیر اشاره نمود و افزود: اعلام کردند که زلزله را نباید سیاسی نمود ولی خود آن‌ها بلافاصله این واقعه را سیاسی نمودند.
خطیب نماز جمعه افزود: در حالی که بر اساس آمار تنها دو نفر در واحدهای مسکن مهر کشته شده‌اند تخریب این واحدها را سیاسی و مقصر را دولت‌های قبل جلوه دادند.
وی افزود: وقتی بیمارستان تازه ساختی که در همین دولت احداث و افتتاح‌شده تخریب و ده‌ها نفر زیر آوار می‌مانند پیمانکار را مقصر دانسته ولی در بحث مسکن مهر به دولت‌های قبل حمله می‌کنند.
امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به تلاش نیروهای ارتش، سپاه و انتظامی و مردمی در امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: اگر این نیروها نبودند معلوم نبود وضعیت به چگونه بود و امروز هم لازم است آقایان دولتی بجای سیاسی کردن زلزله به فریاد زلزله‌زدگان برسند.
وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها اربعین را نمایش همبستگی جهان تشییع دانست و گفت: متأسفانه دشمن با اقدامات خود و ایجاد شبهات در صدد هستند این حرکت عظیم را به بیراهه بکشند.
امام جمعه الیگودرز گفت: این افراد در همه‌جا ریشه دوانده و حتی در قم و الیگودرز هم به دنبال اهداف خود هستند که همگان باید مراقب باشند.
وی از تلاش‌های رئیس ستاد عتبات و عالیات شهرستان، فرماندار و همه مسؤولین و مردم در جهت برپایی موکب و اجرای برنامه‌های اربعین قدردانی نمود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا