یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان لرستان با حضور حسن تلیکانی عضو هيات مديره و نجدي مدير امور استان‌ها بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در محل ساختمان مديريت اين استان برگزار شد.
به گزارش یافته، در این مراسم، نوراله نظریان به‌عنوان مدير جديد شعب استان لرستان معرفي و از زحمات مرتضي بهاروند مديريت سابق تشکر و قدراني به عمل آمد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اين مراسم از زحمات و خدمات مديريت سابق استان قدرداني نمود و از تمامي کارکنان صف و ستاد خواست تا با همراهي و همدلي و حرکت در چهارچوب سیاست‌های بانک براي دستيابي به اهداف ترسيمي در فرصت باقی‌مانده از سال به مدير جديد استان كمك كنند.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان‌ها نیز از اقدامات صورت گرفته برای اجراي کامل سیاست‌های اعتباري در استان تقدير نمود و از همکاران خواست تا تمامي تلاش خود را براي ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتريان به کار گيرند.
در پایان، با اعطای حکمی از سوی مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نوراله نظريان به‌عنوان مدير جديد شعب استان لرستان منصوب شد.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1396-08-25 18:50
استخدام سری جدید با پارت بازی مبارک
نقل قول کردن
#2 امیر رضاپناه 1396-08-26 11:13
با سلام
خدمت جناب مهندس نظریان تبریک عرض می نمایم.
نقل قول کردن
#3 اکرم کریمی 1400-04-12 10:45
سلام من خواهرم ۱۶ فروردین به رحمت خدا رفته و وامی که از مهرایران گرفته بیمه بوده و لی الان بانک از فروردین تا حالا قسطشو از ما میگیره والله ما موندیم چکارکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا