یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی با اعلام این خبر و ضمن عرض تسلیت به عموم مردم کشور، خاصه خانواده‌های مصیبت‌دیده کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله بلافاصله نیروها و امکانات استان برای کمک به هم‌وطنانمان بسیج شده و در این راستا تجهیزات، امکانات و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به ارسال تجهیزات، امکانات ماشین‎آلات و نیروی انسانی جهت به‌کارگیری در عملیات امداد و نجات در مناطق آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون 2770 دستگاه چادر و 6400 تخته پتو توسط جمعیت هلال‌احمر استان به این مناطق اعزام شده است.
خادمی ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد امداد و تیم تجسس با تجهیزات مربوطه و سگ زنده یاب این جمعیت به این مناطق اعزام شده‌اند.
استاندار لرستان با بیان اینکه تیم ارزیاب جهت برآورد میزان خسارت وارده از طرف هلال‌احمر به کرمانشاه اعزام شده است، گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانسی و هشت دستگاه آمبولانس سبک هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی نیز طی این مدت به کرمانشاه اعزام شده‎اند.
وی خاطرنشان کرد: سه تیم جراح پزشکی به همراه اکیپ کامل جراحی توسط دانشگاه علوم پزشکی و یک تیم کامل پزشک و متخصص تعیین هویت اجساد کشته شدگان از طرف پزشکی قانونی به مناطق حادثه‌دیده فرستاده شده است.
خادمی از ارسال چهار دستگاه تانکر 12000 لیتری آب شرب توسط آبفار و سه دستگاه 10000 لیتری از سوی آبفای استان خبر داد و در ادامه اظهار داشت: همچنین شرکت آب و فاضلاب شهری استان یک اکیپ ترمیم لوله و شبکه انتقال آب و یک گروه تعمیرات سیستم‎های برقی تاسیسات با تجهیزات کامل به سرپل ذهاب اعزام کرده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه 20000 بطری آب معدنی 2.5 و 1.5 لیتری به مناطق حادثه دیده ارسال شده است، اضافه کرد: تولید و بسته‌بندی شبانه‌روزی آب آشامیدنی توسط شرکت آبفا به صورت مرتب در حال انجام بوده و محموله‎های تولید شده روزانه بارگیری و به کرمانشاه اعزام می‎شوند.
وی در پایان بیان داشت: امیدواریم که با حمایت و همیاری آحاد ملت، خسارات وارده به سرعت جبران و زندگی دوباره به این دیار برگردد.


دیدگاه‌ها  

#1 اندیشه 1396-08-23 23:37
سرپناهمان... آه...آه
خشت و گل، بی مهری مسکن مهر... سقف ها آوار ، وجدانها در خواب ... ،سکوت خبری...، ریا، نمایش دلواپسی برای مردم، ، درد، غم، ترس، سوز سرما، کودکان بی ناز، پدران گریان، مادران در فراق...
این وصف هموطنان من است اما... اما
اینجا فقط مرهم دردشان کمک های مردمی
است که کمی آنطرف تر درد را میفهمند و بیدارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا