یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان پل‌دختر منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "خدا نظر دریکوند" با صدور حکمی "رضا شاهمرادی" را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان پل‌دختر منصوب کرد.
شاهمرادی که دکترای جامعه‌شناسی دارد در مدت ۲7 سال خدمت در آموزش وپرورش در کارنامه کاری خود مسئولیت‌هایی همچون مدیر مراکز آموزشی، مدرس آموزش خانواده، مدرس مراکز دانشگاهی و معاون آموزشی آموزش‌وپرورش شهرستان پل‌دختر را دارد، وی که از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است در حوزه جامعه‌شناسی و تعلیم و تربیت نیز مقالات متعددی را به رشته تحریر درآورده است
از دوم مردادماه 96 علی جودکی مدیریت اداره آموزش وپرورش پل‌دختر را بر عهده داشت.
پیش از وی "علی‌رضا افتخاری" در سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان پلدختر خدمت می کرد. وی از تاریخ 23 اردیبهشت ماه 93 عهده دار این مسوولیت بود.
قبل از افتخاری نیز "بهمن ديناروند" به مدت 17 ماه رئيس آموزش و پرورش پلدختر بود.

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-08-21 20:12
کلا معلوم نیست چه خبره !!
نقل قول کردن
#2 حسینی 1396-08-22 01:07
با تشکر از سایت یافته ببخشید از اقای اردشیر سوال دارم شما شغلتون چیه تو آموزش پرورش تو همه سمت های اجرای آموزش پرورش دخل و تصرف دارید مگه نمیگن چند سمت داشتن ممنوع والا ما که کیج شدیدم آقای مدیر کل این همه جوان باسواد وجود داره این سمت و پوستارو بدید اونا چیه همه شده ایشون
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1396-08-22 09:41
معلومه چه خبره !!! آموزش و پرورش شده وجه المصالحه سیاسیون وگرنه مدیر قبلی هم آدم توانمندی بود دکتر بود ولی تغییر نرخ کلای مدیریت در آموزش و پرورش شده نرخ تره بار و هیچ ثباتی ندارد !!!متاسفانه این اقدامات از جانب کسانی هم صورت میگیرد که سردوشی دکتر و جامعه شناس و القاب هندوانه ای روی دوش و زیر بغلشان است .کاش این مدیران سری به مدارس کشورهای همین آسیای شرقی نه اروپا ،میزدند تا مقایسه ای بین میانگین سنوات مدیریتی و شاخصهای شایسته گزینی در سپردن پستهای مدیریتی دستشون م آمد و ب فکر فرو میرفتند !!!نگران نباشید همچنان رکورددار استان آخر شدن هستید در رشد شاخصها به این سنت آبا و اجدادی خود ادامه دهید!
نقل قول کردن
#4 منتقد 1396-08-22 09:44
کلا من عاشق این شیوه علمی و مشی جامعه شناسانه مدیریتی هستم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا