یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از پی گیری مسائل و مشکلات شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی در شورای اداری این شهرستان خبر داد.
 به گزارش یافته، شورای اداری شهرستان دوره چگنی با حضور نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد
‎رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی پروژه‌های محوری و اثرگذار در توسعه این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلان شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
بختیار رازانی گفت: یکی از دلایل اصلی ایجاد شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی در شهرستان دوره چگنی پتانسیل معدنی به ‌ویژه در مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزئینی می‌باشد.
وی اضافه کرد: در همین راستا 50 هکتار از اراضی واقع در توابع شهرستان دوره چگنی به ایجاد شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی اختصاص یافته که در مرحله صدور سند با مشکل مواجه شده است و در صدد رفع آن هستیم.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: از مزایای ایجاد و راه‌اندازی شهرک فرآوری سنگ، استقرار واحدهای فرآوری سنگ و جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان دوره چگنی است.
‎‎بختیار رازانی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای ساماندهی کارخانه‌های سنگ که در محور کمربندی خرم‌آباد مستقر هستند آمادگی دارد تا در قالب شهرک تخصصی سنگ به ‌صورت شهرک خصوصی ساماندهی نماید و این واحدها بتوانند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند.
وی در ادامه توضیحاتی نیز در خصوص اجرای مصوبه شورای برنامه‌ریزی شهرستان در موضوع ایجاد ناحیه صنعتی چگنی ارائه نمود و اعلام داشتند: با توجه به پیش‌بینی اعتبار عمرانی در سال جاری مراحل استعلامات عرصه پیشنهادی و نیز اخذ مجوز ماده 23 الحاق 2 ناحیه مذکور در دست پیگیری قرار گرفته است.


دیدگاه‌ها  

#1 آریان 1396-08-20 13:40
درود شهرستان چگنی
قطب سنگ گوهره ایران وحتی جهان است انشاالله این شهرک احداث شود وموجب رونق منطقه وصنعت سنگ گردد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا