یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بخشودگی تعدیل بدهی‌های معوق واحدهای صنعتی تا پایان آبان ماه خبر داد.
به گزارش یافته، "بختیار رازانی" اظهار داشت: با عنایت به اینکه سال 96 سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است کلیه تعدیل بدهی‌های معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بخشوده می‌شود.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن تأکید بر اینکه مهلت این بخشودگی تا پایان آبان ماه امسال می‌باشد، افزود: واحدهای صنعتی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق به این شرکت بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ مذکور (اصل بدهی و تعدیل معوقه) نگردیده‌اند می‌توانند تا پایان آبان ماه سال 96 با مراجعه به این شرکت از این طرح بخشودگی استفاده نمایند.
 رازانی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و صنفی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق هستند در صورت پرداخت 50% اصلی بدهی شامل 65% و در صورت پرداخت 100% اصل بدهی شامل 80% بخشودگی خواهند شد.
‎‎ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان همچنین از پروژه‌های در حال انجام شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را موردنقد و بررسی قرار داد.
وی در پایان گفت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند که این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها تمام تلاش خود را کرده و مشارکت صاحبان صنایع واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حقوق انتفاع سهم به‌سزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد داشت.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا