یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان دلفان انتقاد کرد و گفت: این مشکلات باید با اقدامات لازم رفع شوند.
به گزارش مهر، سید موسی خادمی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به اجرای طرح مشارکتی آسفالت معابر روستایی از سوی دهیاری‌ها و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این راستا معابر روستایی استان با استفاده از قیر رایگانی که پیش‌بینی‌شده آسفالت می‌شوند.
وی با بیان اینکه این طرح در ۳۰ روستای شهرستان دلفان آغاز شده است عنوان کرد: همچنین این طرح مشارکتی آسفالت معابر روستایی در ۱۰ روستای این شهرستان عملیاتی شده که طی امروز به نمایندگی از این تعداد یک طرح در روستای «زآلی دو آب» افتتاح شد.
استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهرستان دلفان دارای مشکلات فراوانی است عنوان کرد: در حال حاضر پروژه سد تاج امیر در حال اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی آن خوب بوده که امیدواریم در آینده نزدیک عملیاتی شود.
خادمی با اشاره به پروژه چهار خطه خرم‌آباد - دلفان نیز بیان داشت: در این زمینه نیز اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرده و هم اکنون فعال است و امیدواریم در آینده نزدیک این پروژه نیز اجرایی شود.
وی با اشاره به اجرای طرح گاوداری دو هزار راسی و همچنین یک طرح گاوداری پنج هزار راسی در شهرستان دلفان گفت: این دو طرح مقرر است که توسط بنیاد مستضعفان و همچنین بنیاد برکت در این شهرستان عملیاتی شوند.
استاندار لرستان با بیان اینکه برخی از خواسته‌های به‌حق نیز در شهرستان وجود دارد که به دلیل کمبود منابع امکان عملیاتی شدن آن‌ها وجود ندارد گفت: همچنین این طرح‌ها هنوز مطالعاتشان کامل نشده است.
خادمی با تاکید بر اینکه تسریع در گازرسانی روستایی یکی از برنامه‌های مهم ما در شهرستان دلفان است گفت: همچنین بهسازی معابر روستایی از دیگر برنامه‌های ما در این شهرستان خواهد بود.
 
 
میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دلفان بسیار پایین است
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دلفان از میانگین پروژه‌های کشور و استان بسیار پایین‌تر است.
علی رستمیان در مراسم افتتاح طرح آسفالت معابر روستایی شهرستان دلفان در سخنانی بابیان اینکه طی یک سال گذشته اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات این شهرستان صورت گرفته است اظهار داشت: با این وجود میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی شهرستان دلفان از میانگین کشور و همچنین استان پایین‌تر است.
وی بیان داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی کشور ۴۳ درصد، استان لرستان ۳۲ درصد و شهرستان دلفان ۲۵ درصد است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهرستان دلفان یکی از مناطق بسیار محروم لرستان و همچنین کشور محسوب می‌شود گفت: این شهرستان به لحاظ اجرای طرح‌های جاده‌سازی، آب‌رسانی، گازرسانی و ... شهرستان آخر استان است.
رستمیان با تاکید بر اینکه توجیهات را برای رفع مشکلات شهرستان باید کنار گذاشته شود ادامه داد: متأسفانه در بحث اختصاص اعتبارات لازم به این شهرستان نیز ظلم و تبعیض صورت گرفته است.
وی بر ضرورت توجه مدیریت ارشد استان در زمینه اختصاص اعتبارات لازم به این شهرستان تاکید کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1396-08-13 00:08
چرا به بروجرد نیومدن،درسته شهر بزرگیه ولی همین عامل باعث بیکاری تو شهرمون شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا