یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از وضعیت پروژه نیمه‌کاره هتل صخره‌ای خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: این پروژه برای مردم عقده شده است.
به گزارش مهر، سید موسی خادمی در بازدید از واحدهای اقتصادی و پروژه‌های در حال اجرای مرکز لرستان در سخنانی با بیان اینکه این بازدیدها برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و مشکلات استان است اظهار داشت: یکی از این واحدها یخچال‌سازی بوده که یکی از صنایع قدیمی لرستان است و به‌نوعی جزء صنعت‌های شناخته‌شده استان بوده اما به دلایلی تعطیل‌شده است.
 
 

هتل صخره‌ای خرم‌آباد برای مردم عقده شده است
وی همچنین با اشاره به پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد نیز بیان داشت: این پروژه از نمادهای ناراحت‌کننده کار گردشگری در لرستان است که سال‌هاست مانده و برای مردم تبدیل به یک عقده شده است.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید این پروژه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود گفت: این پروژه باید هرچه سریع‌تر توسط سرمایه‌گذار در بازه زمانی معقولی به نتیجه برساند.
خادمی با تاکید بر اینکه ساخت هتل یکی از بنیان‌های اصلی توسعه گردشگری است گفت: اگر ما نتوانیم هتل‌های خوبی در استان داشته باشیم نمی‌توانیم روی حوزه گردشگری استان به‌عنوان مقصد گردشگری کار کنیم.
وی با اشاره به کارخانه شیر خرم‌آباد نیز بیان داشت: این کارخانه از واحدهای فعال و خوب استان است اما هر صنعتی که در استان ایجاد می‌شود باید زنجیره‌های پایین‌دست و بالادست آن را نیز ایجاد کنیم.
 
باغ گیاه‌شناسی موجب رونق گردشگری خرم‌آباد می‌شود
وی با بیان اینکه مقرر شده که با تغییر خط تولید و برنامه‌ای که ارائه می‌شود برای بهبود وضعیت، افزایش ظرفیت و تولید محصولات جدید از این واحد حمایت کنیم گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ای امروز حضور در مانور پدافند غیرعامل بود که این امر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مرکز لرستان برگزار شد.
استاندار لرستان با اشاره به حضور چندین استان در مانور پدافند غیر عامل لرستان گفت: این مانور در حوزه آب و فاضلاب و همچنین انجام اقدامات اضطراری در شرایطی که مشکلی برای بحث آب استان به وجود آمد برگزار شد.
خادمی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید از باغ گیاه‌شناسی لرستان گفت: این باغ در صورتی که اجرا شود یکی از پروژه‌های خوب استان بوده که هم می‌تواند کارهای تحقیقاتی در آن انجام داد و هم می‌تواند به رونق گردشگری استان کمک کند.





برنامه‌ریزی برای احیای واحدهای راکد
استاندار لرستان با بیان اینکه ۵۰ درصد شیر مورد نیاز این کارخانه از خارج از استان تامین می‌شود گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی صورت گیرد که شیر موردنیاز آن در استان تأمین شود که این امر به طور حتم در دستور کار قرار خواهد گرفت.
خادمی گفت: لوازم مورد نیاز نگهداری و بسته‌بندی محصولات این کارخانه نیز باید در استان تولید شوند چرا که به طور عمده از صنایع پایین‌دست پتروشیمی تولید می‌شوند که ما این صنعت را در استان داریم.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مستمر دولت راه‌اندازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت اسمی خودکار می‌کنند است ادامه داد: در این راستا تعدادی از این واحدها در استان راه‌اندازی شده‌اند و مابقی نیز در قالب ستاد رفع موانع تولید و ... احیا خواهند شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1396-08-09 23:10
واقعا
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1396-08-09 23:34
حالا که ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد به قیمت حفظ باغ گیاه شناسی منتفی شده حداقل برای ثبت جهانی هتل باستانی صخره ای تلاش کنید.این هتل قدمتی به مراتب بیشتر از قلعه دارد!
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1396-08-09 23:37
نقش قلعه فلک الافلاک و باغ گیاه شناسی در رونق گردشگری خرم آباد را با هم مقایسه نمایید و سپس نتیجه گیری کنید که ارزش و دستاورد ساماندهی و ثبت جهانی قلعه بیشتر بود یا حفظ این باغ کوچک؟؟؟
نقل قول کردن
#4 مسعود 1396-08-09 23:40
هتل صخره ای خرم آباد نمادعدم توسعه نیافتگی استان لرستان است
نقل قول کردن
#5 لرستانات 1396-08-10 11:30
کلانشهری را دریابید
نقل قول کردن
#6 خرم ابادی 1396-08-10 13:15
با سلام حضور استاندار محترم به اطلاع ایشان می رساند متاسفانه شرکت یخچالسازی لرستان در زمان استانداری صابری به قیمت یکصد میلیون تومان با توجیهاینکه این واحد را می خواهیم به یکی از جوانان کارافرین بدهیم تا ضمن ظرفیت اشتغال موجود یعنی دویست نفر تعداد اشتغال زا به پانصد نفر برسانند البته ناگفته نماند یکی از نمایندگان وقت مرکز استان همه جانبه پشت این واگذاری بود وبعد از اینکه بدون حتی پرداختبدهیهای مالیاتی و بیمه ای اکثر کارگران با فشار نماینده در قالب سخت وزیان اور بازنشسته و مقدار زیادی وامارزی تحت عنوان تغییر خط تولید و وارد نمودن دستگاهای جدید از بلا روس ولی متاسفانه همه نمایش بود والان وضعیت این شرکت به این شکل است که می بینیم و یکی نیست از نماینده محترم که ان موقع تلاش بی شائبه نمود وحتی یک نفر از عواملش با مدیر عامل جدید بیست و جهار ساعته در ادارت و استانداری می جرخیدند سوال کند که نتیجه این واگذاری چه منافعی برای مردن داشته است.
نقل قول کردن
#7 مهرداد 1396-08-10 14:39
اکثر کسانی که باعث شده کار هتل به اینجا بکشه کارمندان و مردم عقده ای هستند که در روند پیشرفت هتل صخره ای سنگ اندازی میکنند .اگر مسولین همکاری کنند تا 2سال اینده هتل به بهره برداری میرسد
نقل قول کردن
#8 فردین میرزاوند 1396-08-10 23:25
هتل پارک صخره ای خرم آباد ساختش از سال ۱۳۷۶ شروع شده ولی همچنان بعد از بیست سال نیمه تکمیل است. این هتل نماد توسعه نیافتگی خرم آباد و ویترین عدم جذب بودجه استان است
نقل قول کردن
#9 فردین میرزاوند 1396-08-10 23:26
به نقل از مهرداد:
اکثر کسانی که باعث شده کار هتل به اینجا بکشه کارمندان و مردم عقده ای هستند که در روند پیشرفت هتل صخره ای سنگ اندازی میکنند .اگر مسولین همکاری کنند تا 2سال اینده هتل به بهره برداری میرسد

ببخشید به مردم چه ربطی دارد؟ مگر مردم معترض شده اند؟
نقل قول کردن
#10 Alireza Teimoory Elmi 1396-08-11 02:44
سلام و خسته نباشید به نظر شما هتل صخره ای خرم اباد کار سپرده گذارن ارمان فردوسی نیست کسی که الان ملک این هتل است بنام... این مشکل را برای مردن خرم اباد به وجود آورده او از اعتماده مردم سوه استفاده کرد
این هتل به موسسه ملل انتقال پیدا کند تا خدا داری شودکه هرگز ظلم پیروز نمیشودفقط باید به فکر مردم باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا