یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی  استاندار لرستان يكي از مؤلفه‌های اصول پدافند غير عامل را بالا بردن توان دفاعي كشور دانست.
به گزارش یافته، «حبیب خجسته پور» در صبحگاه مشترك هفته پدافند غيرعامل در ستاد انتظامي لرستان با بيان اين كه پدافند هم در سطوح راهبردي و هم در سطوح عملياتي زیر برنامه‌ای دارد، گفت: در مرحله اول درجه شهروندي و در مرحله دوم به‌عنوان مسئولان بايد با اين برنامه‌ها آشنايي كامل در راستاي پدافند غیرعامل داشته باشيم.
وي يكي از مؤلفه‌های اصول پدافند را بالا بردن توان دفاعي كشور برشمرد و افزود: با توجه به تهديدات در منطقه، نياز است از عوامل بازدارنده به‌منظور مقابله و جلوگيري از آسيب زدن به سرمایه‌های ملي كشور استفاده شود.
وي تشكيل پليس فتا در نيروي انتظامي را مبارزه با جرايم فضاي مجازي دانست و گفت: اين يك نمونه‌ای از پدافند غير عامل است.
معاون سياسي امنيتي استانداري در ادامه با اشاره به اینکه جامعه‌ای كه سلامت مردم آن به خطر بيفتد به‌راحتی از بين می‌رود، گفت: تهديدهاي طبيعي و زيستي نيز می‌تواند ما را به مخاطره بيندازد به همين خاطر قرارگاه زيستي راه‌اندازی شده است كه به دنبال رفع بلاياي طبيعي هستند.
خجسته پور گفت: با توجه به اينكه در آستانه اربعين هستيم، نيروهاي انتظامي و امنيتي در راستاي حفظ امنيت زائران تلاش می‌کنند و مديران دستگاه‌های خدماتي و امدادي نیز به منظور خدمت‌رسانی به زوار، با ستاد اربعين هماهنگي لازم را داشته و به یاری خدا توشه آخرت همه باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-08-09 16:43
قطعا همینطور است وقتش رسیده که یک نوسازی کامل روی تجهیزات ارتش بخصوص نیروی هوایی صورت بگیرد .با فانتومهای 40 سال پیش که نمیشه به جنگ دشمن رفت .حداقل نیاز به 400 فروند جنگنده مدرن {نسل ششم}داریم .نقطه قوت ما صنایع موشکی و نیروی زمینی است لااقل برای جبران عقب ماندگی نیروی هوایی می بایست برد و قدرت موشکهای زمین به زمین را بیشتر کرد . اگر برد موشکهای عماد و سجیل از 2 هزار کیلومتر به 5000 کیلومتر برسد بصورتیکه پایگاههای امریکا در اقیانوس هند و اروپا در تیررس باشند اونوقت امریکا جرات تهدید کردن ایران را نخواهد داشت .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا