یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سپرده‌گذاری ۴۰۰ هزار نفر در موسسه آرمان گفت: مطالبات ۲۶۵ هزار نفر از سپرده‌گذاران این موسسه در حال تسویه است.
به گزارش یافته به نقل از ایسنا "محمد خدابخشی" اظهار داشت: با توجه به اعتراضات مردم و مشکلاتی که برای سپرده‌گذاران موسسه آرمان یا وحدت ایجاد شده بود با مدیرعامل موسسه ملل؛ آقای جوادی جلسه داشتم و ایشان در این دیدار گزارشی از وضعیت سپرده‌گذاران ارائه کردند.
وی با بیان اینکه «بر اساس تفاهم‌نامه موسسه ملل با موسسه منحله آرمان، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌ها به عهده موسسه ملل گذاشته شده است» به ایسنا گفت: طبق گزارش ارائه شده منابع آرمان، ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم ارائه شده و ۴ هزار میلیارد تومان در اختیار مسوولین موسسه است که میزان بدهی به مردم است که با آن ملک و املاک و ویلا و هتل و هواپیما خریداری کرده‌اند.
این نماینده مجلس یادآور شد: در حال حاضر موسسه ملل با هماهنگی قوه قضاییه املاک را شناسایی می‌کند و مابه ازای آن از بانک مرکزی برای پرداخت طلب سپرده‌گذاران خط اعتباری می‌گیرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس افزود: تقریباً ۴۰۰ هزار نفر در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند که مجموع مطالبات تا سه میلیون تومان، هزار میلیارد تومان می‌شود که این رقم متعلق به ۲۶۵ هزار نفر است و کار تسویه آن‌ها در حال انجام است. همچنین ۱۳۵ هزار نفر باقی می‌مانند که اگر تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود ۱۲۶ هزار نفر مشکلشان حل می‌شود که مجموع اعتبار مورد نیاز برای این کار ۲ هزار میلیارد است و به همین منظور نیاز به خط اعتباری بانک مرکزی هست.
وی گفت: بر این اساس ۹ هزار نفر باقی می‌مانند که رقم مطالبات هرکدام از آن‌ها بالای ۱۰۰ میلیون تومان است.
خدابخشی در پایان با بیان اینکه «حدود ۱۷۰۰ نفر از سپرده‌گذاران این موسسه مربوط به شهرستان الیگودرز هستند» تاکید کرد: با توجه به اموال و املاک شناسایی شده در نهایت مشکل سپرده‌گذاران حل می‌شود ولی این کار نیازمند عزم جدی مسئولین است و ما در حال رایزنی برای حل سریع‌تر آن هستیم و به همین منظور از طریق اطلاعات و دادستانی پیگیر موضوع هستیم.

دیدگاه‌ها  

#1 یک‌بدبخت‌که‌تواین‌موسسه‌حساب‌د 1396-08-08 14:50
خداشاهداینجانب‌ زندگیم‌بخاطر

پول‌خودم‌که‌دراین‌بانک‌بوددرحال‌از

هم‌پاشیدنه‌اونوقت‌مسئولین‌فکر

خانواده‌ومشکلات‌سپرده‌گذاران‌این

موسسه‌بحساب‌قانونی‌رونمیکنن
نقل قول کردن
#2 فرحناز دریکوند 1396-08-08 15:57
با سلام لطفا هرچه سریعتر مشکل را حل کنید الان حدود ۶ ماهه که سپرده کذارها سرگردانن لطفا رقم بعدی اعلام تا مردم بدانن ارامش برقرار بشه
نقل قول کردن
#3 یونس 1396-08-08 16:12
دیگه خسته شدیم از حرفهای این نمایندگان

چرا از 100 میلیون تومان؟!! حداقل باید از 150یا 200 میلیون تومان شروع کنند
ماهزار بدهکاری داریم تا کی باید منتظر دریافت پولمان باشیم.

ان شاءالله مسئولین این موسسه خیریه نبینند و به روز سیاه بنشینند
نقل قول کردن
#4 محمد 1396-08-08 17:45
زودتر پول مردم را بدهند
نقل قول کردن
#5 مهدی 1396-08-08 20:15
من فقط ....را میشناسم و او باید پول مردم لرستان را بدهد چون همه در لرستان به او اعتماد کردند و در این موسسه پول گذاشتند و پول ما دست اوست
نقل قول کردن
#6 دلاور 1396-08-09 13:06
آقا بخدا قسم خودم 235 میلیون سپرده دارم چه باید کرد مشکلی هست که بوجود اومده با زور و کتکاری کاری نمی شه کرد .اگه روز اول مردم اجازه میدانند شعب باز باشه حداقل افرادیکه وام گرفته بودن از طریق اقساط وامهایشان منابع بیشتری جمع و جور می شد.از طرفی هم مسولان پیگیر هستند.پس خواهشن آرامش خودمان را حفظ کنیم تا به فضل خداوند مشکل زودتر رفع بشه با سپاس
نقل قول کردن
#7 خرم ابادی 1396-08-09 14:20
اون کسی که روز اول پای این موسسه را به شهر ما باز کرد واز قبل ان از صفر به صد رسید باید پاسخگوی سپرده گزاران بی نوا باشد وهمجنین نمایندهای که از ایشان حمایت و بارها با هم عکس یادگاری گرفتند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا