یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بازدید و بررسی عرصه‌های قابل‌واگذاری منابع طبیعی جهت ایجاد شهرک صنعتی رومشگان در شهرستان رومشگان خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، "بختیار رازانی" اظهار داشت: شهرستان رومشگان یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که در جنوب غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد لذا در بازدیدی که به همراه مشاور اجرایی استاندار و عوامل فرمانداری از اراضی معرفی شده جهت ایجاد یک شهرک صنعتی به عمل آمد مسائل و مشکلات پیش روی مکان‌های تعیین‌شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: سه عرصه جهت احداث شهرک صنعتی در سطح شهرستان رومشگان پیش بینی شده است که قابلیت این مکان‌ها موردنقد و بررسی قرار گرفت.
رازانی افزود: پس از بازدید از مکان‌های مورد نظر و بررسی جوانب کار جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان رومشگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد که مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی مربوطه ظرف مدت 10 روز نسبت به جوابیه مکان‌های موردنظر اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه ارزیابی و مطالعه مکان‎های مختلف و با استفاده از روش‎های گوناگون به منظور یافتن مکان مناسب برای تخصیص این امکانات و تسهیلات ضروری است، اظهار کرد: قبل از مکان‎یابی شهرک صنعتی ابتدا باید نوع شهرک صنعتی بر اساس عملکرد آن و با توجه به قابلیت‎‏ها و توان‎های منطقه، منابع تولید و در جهت سیاست‎های آمایشی در سطح ملی و منطقه‎ای مشخص شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا