یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان: این طرح باهدف شناسایی و ساماندهی واحدهایی که بدون مجوز رسمی این اداره کل، درزمینه ی آگهی و تبلیغات فعالیت می‌کنند، صورت می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "شیرزاد بسطامی" گفت:  در راستای جلوگیری از فعالیت و سوءاستفاده‌ی پاره‌ای از افراد که بدون مجوز رسمی از این اداره کل اقدام به تأسیس واحدهای صنفی با عنوان چاپ و تبلیغات کرده‌اند طرح ساماندهی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان در آینده‌ی نزدیک به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی با اشاره به شناسایی برخی واحدهای متخلف در سطح شهر خرم‌آباد، افزود: پس از شناسایی این واحدها، مکاتبات لازم با صاحبان و مدیران آن‌ها در جهت لزوم دریافت مجوز رسمی صورت خواهد گرفت و چنانچه اقدام لازم از طرف مقابل صورت نپذیرد در راستای پلمپ این‌گونه واحدها با اداره نظارت بر اماکن عمومی مکاتبه خواهیم کرد. 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: دایر کردن واحدهای تجاری فرهنگی مانند کانون‌های آگهی و تبلیغات، بدون مجوز از این اداره کل غیرقانونی بوده و لازم است افرادی که تاکنون نسبت به دریافت مجوز اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند تا از پلمپ و تعطیلی واحد تجاری خود جلوگیری نمایند.  

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا