یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا چهارم مهرماه، ۴۵ هزار و ۸۰۲ مورد تخلف از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت موجود در راه‌های مواصلاتی استان لرستان ثبت و برای پلیس راهور ارسال شده است.
به گزارش یافته، علی زندی فر با اعلام این خبر افزود: این تعداد جرائم به وسیله ۳۷ سامانه کنترل سرعت فعال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ثبت و برای پلیس ارسال شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع جرائم یادشده ۴۵ هزار و ۴۴۵ مورد از سوی پلیس راهور بررسی گردیده است، اظهار کرد: پس از بررسی جرائم فوق از سوی پلیس، تنها ۵ هزار و ۳۹۳ مورد از آن‌ها غیر صحیح و مغایر شناخته‌شده، در حالی که ۴۰ هزار و ۵۲ مورد از جرائم ثبت‌شده توسط سامانه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان صحیح بوده‌اند.
زندی فر ادامه داد: به طور میانگین سرانه ثبت صحیح و بدون مغایرت جرائم توسط هر یک از سامانه‌های فعال کنترل سرعت در راه‌های استان ۵.۷۰ عدد است.
وی گفت: در بازه زمانی یادشده دو هزار و ۳۰۶ برگ جریمه چاپ، ۴۲ هزار و ۵۳۵ پیامک بررسی تخلف و ۳۶ هزار و ۶۸۸ پیامک تائید تخلف ارسال شده است.
 شایان ذکر است که تاکنون ۴۲ سامانه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان لرستان راه‌اندازی شده که در حال حاضر ۳۷ سامانه به‌طور کامل فعال هستند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا