یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صدا و سیمای مرکز لرستان شنبه 29 مهرماه میزبان جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان بود.
به گزارش یافته، این جلسه با حضور مدیرکل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای لرستان، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، دبیر ستاد اجرائی اربعین استان، معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و دیگر اعضای ستاد تشکیل شد.
در این جلسه بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گزارشی از اقدامات شبکه افلاک برای انعکاس هرچه باشکوه تر پیاده‌روی اربعین ارائه نمود.
 مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: از سه مستند تهیه شده توسط سیمای لرستان مربوط به اربعین سال گذشته، مستند سفر لیلا در جشنواره بیستم تولیدات مراکز استانی جایزه بهترین تهیه‌کنندگی را کسب کرد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش می‌کنیم که حضور هم استانی‌های عزیز در این رویداد عظیم جهان اسلام را به شکل مناسبی پوشش دهیم.
حجت‌الاسلام جلیلیان مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز طی سخنانی با تقدیر و تشکر از رسانه ملی در انعکاس زیبایی‌های حضور مردم در گردهمایی بزرگ زیارت اربعین، این پیاده‌روی را نقطه عزت، انسجام و وحدت جهان اسلام حول محور ولایت دانسته و افزود: مستندسازی جلوه‌های زیبای حضور مردم توسط صدا و سیما، درس استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل دشمن را به ما یادآوری می‌نماید.
سردار علیشاهی دبیر ستاد اجرائی اربعین استان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد اربعین گفت در ورودی و خروجی شهرهای استان که در مسیر زائران قرار دارند با احداث موکب‌هایی تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به میهمانان اباعبدا... (ع)، اندیشیده شده است.
وی افزود مسجد حنانه نجف اشرف که مرکز فرهنگی اربعین است به مدت 3 ظهر و 5 شب در اختیار ستاد اربعین استان قرار گرفته و در این مدت با استفاده از سخنران و مداحان لرستان مراسم عزاداری و انعکاس حضور مردم لرستان در پیاده‌روی اربعین، به سمع و نظر مردم، خواهد رسید.

خبر: مصطفی باقری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا