یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی لرستان از شناسایی نیازهای فناورانه در صنایع کوچک و متوسط استان در سال 1396 خبر داد.
به گزارش یافته، "بختیار رازانی" اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه نفوذ فناوری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این شرکت 6 نیاز فناورانه صنایع کوچک و متوسط استان را شناسایی و جهت رفع موانع موجود آن‌ها اقدام و شرایط لازم جهت حضور با ثبات واحدها در بازارهای هدف را فراهم نمود.
وی تصریح کرد: در این راستا از بین 6 نیاز فناورانه شناسایی شده در بین صنایع کوچک و متوسط استان، با بهره‌گیری و استفاده از فواید زنبورعسل 2 نیاز مربوط به حوزه شیمیایی و داروسازی (شرکت داروسازی دانا کاسیان و واحد صنعتی عسل عالیخانی) با کمک و همکاری شرکت Changjin biotech کره جنوبی با انعقاد دو تفاهم‌نامه در راستای انتقال فناوری و همکاری در تشکیل شبکه توزیع مشترک مرتفع گردید.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان افزود: برای رفع 4 نیاز دیگر و همچنین شناسایی نیازهای جدید در سال آینده و رفع آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.
رازانی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در بخش ارتقاء فناوری با مشکلات بسیاری روبرو هستند، بیان داشت: طبق دستورالعمل مبادله فناوری و ارتقای فناوری شرکت‌های استانی تا 80 درصد هزینه پایش و شناسایی مشکلات فناورانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را حمایت می‌کنند.
وی افزود: همچنین تا 50 درصد هزینه خدمات حقوقی و تنظیم قرارداد انتقال فناوری و کمک بلاعوض در مبادله فناوری را در دستور کار خود دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا