یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز قبل از شروع بارندگی‌ها، ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد اصلانی" در جلسه «شورای هماهنگی ترافیک و کار گروه ایمنی شهری» با بیان اینکه توجه به مقوله فرهنگ به عنوان اصلی‌ترین گام در جهت کاهش تصادفات می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد افزود: تا زمانی که خود مردم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجه باشند، همچنان شاهد افزایش آمار تصادفات ناگوار برون و درون‌شهری خواهیم بود...
وی در ادامه دستگاه‌های متولی را مکلف کرد نسبت به نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی جاده‌ها، خطر زدایی و لایروبی مسیل پل‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز قبل از شروع بارندگی‌ها، اقدامات لازم را فراهم آورند.
اصلانی برخورد جدی پلیس راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌سوارانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند را بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: بر اساس آمارهای موجود متأسفانه بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت درون‌شهری استان مربوط به موتور سیکلت سواران است.
وی در ادامه شهرداران را مکلف کرد نسبت به اجرای مصوبات شورای ترافیک استان اقدام نمایند در غیر این صورت مسئولیت مستقیم حوادث ناگوار متوجه شخص شهرداران خواهد بود.

مرگ 55 لرستانی بر اثر تصادف
در ادامه این جلسه رئیس پلیس راهور استان با ارائه گزارشی از آمار تصادفات شش ماه اول سال جاری گفت؛ در این شش ماه، تعداد 55 نفر از هم استانی‌های عزیز بر اثر تصادفات درون شهری فوت شده‌اند که 10 نفر نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.
منوچهر مرادی افزود؛ بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت متعلق به شهرهای بروجرد و خرم‌آباد است و بیش از 90 درصد فوت‌شدگان افراد کهن‌سال بوده‌اند.
سرهنگ مرادی افزود؛ به منظور برخورد جدی با موتور سیکلت سواران، در شش‌ماهه امسال بالغ‌بر 8 هزار دستگاه موتورسیکلت را در سطح استان توقیف کرده‌ایم و این در حالی است که بیش از 14 هزار دستگاه موتورسیکلت دیگر در سال گذشته توقیف و در پارکینگ نیروی انتظامی وجود دادند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه پارکینگ‌های در نظر گرفته‌شده برای موتورسیکلت‌های توقیفی پر شده‌اند از تلاش برای امحا این تعداد موتورسیکلت توقیف شده خبر داد و افزود؛ در صورت تائید ستاد فرمان حضرت امام، در آینده‌ای نزدیک کلیه موتورسیکلت‌های توقیفی را امحا و از گردونه تردد خارج خواهند شد.
شایان ذکر است جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کار گروه ایمنی شهری به ریاست محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور "علی زندی فر" مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌ها، اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد و یاراحمدی سرپرست شهرداری بروجرد تشکیل شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا