یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی افزایش قیمت بلیت هوایی اربعین در نشست هفته آینده کمیسیون متبوعش با حضور رییس سازمان هواپیمایی و تعزیرات حکومتی خبر داد.
به گزارش یافته، "مجید کیان پور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به ایجاد بازار دلالی و بازار سیاه فروش بلیت عراق در ایام اربعین، گفت: سازمان هواپیمایی و سازمان تعزیرات حکومتی باید بر روی نرخ بلیت‌های هواپیما و فروش آن توسط آژانس‌های هواپیمایی ورود کنند، به‌ویژه در ایام اربعین که با ازدیاد تقاضا و پیک سفرها سفرهای هوایی مواجه هستیم.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: باید تلاش شود که نرخ بلیت خارج از عرف باشد و نسبت به معمول و روزهای عادی افزایش قیمت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه نمی‌شود نرخ بلیت رفت‌وبرگشت در ایام عادی 1.5 میلیون باشد، اما به یک‌باره به 2.5 تا 3 میلیون تومان افزایش پیدا کند، ادامه داد: اگر به دنبال حقوق شهروندی و حقوق مسافر هستیم و می‌خواهیم آیین‌نامه حقوق مسافر را رعایت کنیم باید دستگاه‌های نظارتی قوی‌تر با آژانس‌ها و شرکت‌های خطوط هوایی برخورد کنند و اجازه ندهند که حقوق مسافر تضییع شود.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون عمران تاکنون جلساتی برای بررسی بلیت اربعین برگزار کرده است، تصریح کرد: در هفته آینده نیز جلسه‌ای با حضور سازمان هواپیمایی و سازمان تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود تا بتوان از این طریق افزایش قیمت بلیت هواپیما و بازار سیاه آن را پیگیری کرد و مانع افزایش این قیمت‌ها شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا