یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور رییس خانه احزاب ایران، دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان لرستان افتتاح و انتخابات اعضای هیات رئیسه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در راستای ارتقاء و گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت گروهی در جامعه و تقویت روحیه تعاون و همکاری و تفاهم بین احزاب و گروه‌های سیاسی، دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان لرستان فردا (پنجشنبه) با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب و نمایندگان احزاب ملی و جمعی از نمایندگان مجلس و استاندار لرستان افتتاح می‌شود.
استان لرستان هفتمین استانی است که دفتر نمایندگی خانه احزاب در آن با حضور مسئولین سیاسی وزارت کشور و رئیس خانه احزاب ایران افتتاح خواهد شد.
شایان ذکر است ‌در حال حاضر حسین کمالی رییس خانه احزاب را بر عهده دارد؛ وی 23 مرداد 96 با رای اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس سال سوم (دوره ششم) این تشکل صنفی سیاسی انتخاب شد.

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-07-26 18:25
لرستان نمی خواهد دنباله رو احزاب فارس گرا باشد فقط احزاب لری قابل قبول هستند
نقل قول کردن
#2 محمد 1396-07-26 23:30
احزاب کارنامه خوبی ندارند!
برای رسیدن به قدرت حق را باطل و باطل را حق جلوه میدهند- موجب اختلاف درجامعه میشوند - برای جلب توجه مردم شعار میدهند اما پاسخگونیستند- مروج الیگارشی هستند- از رهبران و عناصر حزب به ناحق دفاع و فساد آنهارا توجیه میکنند- بی رحم بوده و با بدست گرفتن قدرت نیمی از ظرفیت نیروی اداری جامعه را فلج و بی انگیزه مینمایند و.....
نقل قول کردن
#3 مهدی 1396-07-28 09:05
هیچ حزبی برای لرستان خیروبرکت نداشته فقط باعث تفرقه بین مردم میشوند هرکدام به پست ومنسبی میرسند بقیه را پاکسازی میکنند به خدا خسته شدیم از چپی وراستی فقط به فکر هم حزبیهای خودشونن بهفکر مردم عادی نیستن برای رسیدن به اهداف حزبشون هر کاری میکنند حتی رد شدن از مردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا