یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اقدامات قرارگاه خاتم را جهاد اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
به گزارش یافته، موسی خادمی در جلسه با پیمانکاران قرارگاه خاتم در خصوص پروژه‌های عمرانی استان بیان داشت: از اقدامات قرارگاه خاتم می‌توان به عنوان جهاد اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی یاد کرد.
وی ادامه داد: قرارگاه خاتم در کل کشور مجموعه دولت را مورد حمایت قرار داده و بخش عمده‌ای از بار عمرانی، اقتصادی و سازندگی را به دوش می‌کشد.
دکتر خادمی گفت: اگر بخواهیم در جهت توسعه و پیشرفت استان اقداماتی انجام دهیم باید حتما از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.
به گفته استاندار لرستان مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌تنهایی و بدون دخالت دیگر دستگاه‌ها نمی‌توانند موفقیتی کسب کنند و تنها با نگاه سیستمی، هماهنگ و همکاری با یکدیگر می‌شود در مسیر انجام کارها به جلو پیش رفت و موفق شد.
وی متذکر شد: اگر هر کدام از مدیران دستگاه‌ها بدون همکاری با دیگران اقدام کنند قطعاً به بن‌بست خواهند رسید و چنانچه در استان نتوانیم مشکلات خود را حل کنیم موضوعات ملی نیز حل نخواهند شد چراکه ابتدا باید در خود استان مشکلات را مرتفع کرد.
خادمی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید قرارگاه خاتم را به عنوان بخشی از بدنه دولت و خود بدانند، اظهار داشت: توجه و نگاه ویژه به قرارگاه خاتم لازم و ضروری است.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، استاندار در پایان گفت: حضور قرارگاه خاتم در پروژه‌های عمرانی استان فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد.


دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-07-26 13:24
قرارگاه خاتم باید اجرای پروژه های آزاد راه خرم آباد -اراک و راه آهن دورود به خرم آباد را تسریع نماید و هرچه زودتر به بهره برداری برساند.
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-26 15:29
قلعه فلک الافلاک خرم آباد نیاز فوری به استحکام بخشی دارد.آقای استاندار حتما می دانید که قلب توریسم لرستان با قلعه فلک الافلاک می تپد.تا دیر نشده برای گرفتن بودجه استحکام بخشی این بنای بی نظیر از سازمان میراث فرهنگی اقدام نمایید
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1396-07-26 18:30
روند سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا بسیار کند است و پروژه با تاخیر زیادی به اتمام می رسند
نقل قول کردن
#4 شهرام 1396-07-26 19:36
اگر اقای روحانی بدونه استاندارش در مورد قرارگاه خاتم چی گفته حتما ایشون رو برکنار می کنه .
نقل قول کردن
#5 ن.ل 1396-07-27 01:12
خسته نباشی پهلوان سنگین وزن دوست داشتنی خبر یافته خدا قوت پهلوان افسانه ایی پولادرگ عوامل یافته ... که هیچ گاه مورد نقد منصفانه قدار نگرفتی و به قول عوام همه چیز آرومه ماچقدر خوشبختیم البته یافته هم همین رو میخواست...
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-07-27 07:28
جناب استاندار میزاشتید راه اهن و بزرگراه خرم اباد درست بشه بعد میگفتید اقدامات قرارگاه خاتم جهادی اقتصادی است . اقتصاد مقاومتی جهاد مقاومتی پایلوت مقاومتی ............... .... :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا