یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: آسیب‌های اجتماعی یک موضوع مهم وهمسنگ اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سید "موسی خادمی" در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همان‌قدر که روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند به بحث آسیب‌های اجتماعی نیز پرداخته‎اند به‌ طوری ‌که هر شش ماه یک ‌بار جلسه آن برگزار می‎شود.
وی بیان داشت: جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر جلساتی است که برای تصمیم‌گیری در آن دور یکدیگر جمع می‌شویم برای همین کمیته‌های استانی حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در استان فعال و جدی گرفته شوند.
خادمی با بیان اینکه تصمیمات باید قبل از این جلسات صورت گیرد و کمیته‌هایی که عضو این ستاد هستند باید فعال‌تر از قبل عمل کنند، گفت: سازمان بهزیستی نیز باید نسبت به صدور مجوزها و راه‌اندازی بعضی از مراکز نگهداری اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی یک موضوع مهم و همسنگ اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: مبالغ اعتباری از طریق وزارت کشور و وزارتخانه‌ها بین دستگاه‌های اجرایی توزیع می‌شود که به‌تبع ما نیز در استان این موضوع را پیگیری و نظارت می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بر اساس آمار استان لرستان از نظر اعتیاد وضعیت خوبی ندارد و در حال قرار گرفتن در رده استان‌های مسئله‌دار است بنابراین باید گذر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و عبور افراد سالخورده به جوانان و گذر از مردان به زنان را بررسی کنیم چراکه رصد کردن تحولات مهم است.
استاندار لرستان گفت: بر اساس مطالعات محلی باید مناطق آلوده شناسایی شود و در این راستا اگر برای قوانین موجود پیشنهادی وجود دارد می‎بایست ارائه دهیم تا اصلاح انجام شوند.
خادمی تصریح کرد: از کارهایی که در حوزه مواد مخدر انجام داده‌ایم نباید راضی باشیم و باید بدانیم گیر کار کجاست؛ در این راستا اگر قوانین و شیوه‌ها نیاز به اصلاح دارند برنامه‌های جدیدی تدوین شود.
به گزارش روابط عمومی استاندار لرستان، وی با تأکید بر اینکه نقاط آلوده استان باید شناسایی شوند، اظهار داشت: پس از شناسایی نقاط آلوده بر اساس زمان‌بندی در هر جلسه باید مشکل تعدادی از آن‌ها برطرف کنیم تا در پایان سال بدانیم مشکل چه تعداد از این مناطق را حل کرده‌ایم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-07-23 19:30
اقای استاندار پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-07-23 21:00
اره اقای خادمی الحمدلله فقط در زمینه اعتیاد اوضاع خوبی نداریم .در سایر حوزه ها وضعیت مناسبه .
نقل قول کردن
#3 لرستان 1396-07-24 01:48
آقای خادمی پلیس مبارزه با مواد مخدر کارشو بلده شما به فکر تامین اعتبهر برای پروژهای نیمه کاره و به فکر اشتغالزایی برای جوانان باش..

بیکاری جوانان لرستان رو نا امید کرده...شما اگه پروژه زیر گذر بهارستان رو تکمیل کردین درسته..
نقل قول کردن
#4 کلانشهر خرم آباد 1396-07-24 09:57
اعتیاد لرستان زیاد است.
نقل قول کردن
#5 دیده بان 1396-07-24 11:07
جناب آقای استاندار
جهت استحضار حضرتعالی همانطوریکه مستحضرید هر معلولی علتی دارد واگر آمار اعتیاد در استان بالا ست یکی از علل اصلی آن بیکاری و نبود کاراست لذا چناچه حضرتعالی
فارغ از درصد دروغین آمار بیکاری استان تمرکز حوز ه کاری و فعالیت خودرا برروی موضوع اشتغال مصروف بفرمایید بطور یقیین آمار این آسیب اجتماعی نیز بشدت کاهش می یابد لذا جهت تحقق این موضوع می طلبد آن جناب هرچه سریعتر در سازماندهی مدیریتی استان بازنگری فرمایند.
نقل قول کردن
#6 پیام 1396-07-25 11:29
متاسفانه فروش و استعمال مواد مخدر بخصوص شیشه در معرض و منظر مردم عادی شده و باعث تباهی نیروی جوان کشور شده است لطفا به مناطقی همچون اسدآبادی پشت بانک صادرات ، خیابان مولوی و ... بقیه مناطق توجه بیشتری کنید ، فروش مواد در روز روشن بی داد می کند
نقل قول کردن
#7 شهسواری 1396-07-26 20:22
تمام مشکلات ما از فقر و بیکاری و محرومیت است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا