یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان جشن عاطفه‌ها را لبیک گفتن به پیام الهی برای گسترش نوع‌دوستی؛ انفاق و ایثار عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن فرهنگ انفاق در راه خدا در دانش‌آموزان را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها دانست.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ خدانظر دریکوند در مراسم نمادین مهر عاطفه‌ها که در دبیرستان معارف اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد؛ افزود: جشن عاطفه‌ها روزی است که دل‌های پاک و قلب‌های مهربان همه مردم به عشق انسان‌های نیازمند می‌تپد این در حالی است که جشن مهر عاطفه‌ها، لبیک به پیام قرآن است.
وی برگزاری جشن عاطفه‌ها را حرکتی خداپسندانه و نوع‌دوستانه دانست و عنوان کرد: انسان مطلوب قرآنی، انسانی است که از شادی دیگران شاد و در غم و اندوه دیگران غمگین باشد.
دریکوند عنوان کرد: انسان‌ها باید به شکرانه نعمت‌های پدر و مادر، آسایش، سلامت روح و روان به دیگران و هم‌نوع خود کمک کنند این در حالی است که کمک انسان باید به اندازه توان و وسع او باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی همه‌ساله جشن مهر عاطفه‌ها را در مهرماه و جشن نیکوکاری را در زمستان برگزار می‌کند.
وی «مهر در انتظار همدلی» را شعار سال جشن مهر عاطفه‌ها دانست و گفت: به امید روزی که هیچ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان لرستان نداشته باشیم.
دریکوند با اشاره به این‌که امسال هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با کمک کمیته امداد لرستان بین دانش‌آموزان محروم توزیع شده است، عنوان کرد: در این راستا با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا، هم یک هزار بسته لوازم‌التحریر و با کمک یکی از مؤسسات خیریه و یکی از بانک‌ها 42 هزار بسته لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در مناطق محروم لرستان توزیع شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه افزود: انتظار داریم کسانی که تمکن مالی دارند، کمک‌های خیرخواهانه خود را از دانش آموزان نیازمند دریغ نکنند.
دریکوند با بیان اینکه نهادهایی همچون بنیاد علوی، بنیاد برکت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و... کمک‌های مناسبی به دانش آموزان داشته‌اند، گفت: از دید ما کمک صرفاً کمک مالی نیست بلکه کمک‌های علمی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی از کمک‌هایی است که می‌تواند در ارتقای علمی و تربیتی دانش آموزان مؤثر واقع شود.
وی در ادامه به همراه تنی چند از کارکنان ستادی به‌منظور نهادینه شدن انفاق و نوع‌دوستی کمک‌های خود را به صندوق مستقر در این دبیرستان ریختند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا