یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم‌بندی زائران استان‌های کشور برای تردد از طریق این مرزها را اعلام کرد.
به گزارش یافته، شهریار حیدری با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران کشورمان در این مراسم گفت: مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائرین اربعین حسینی (ع) در سال جاری هستند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود‌: بر اساس آمایش استانی، تردد در مرزهای مجاز زمینی بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیائی استان‌ها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم‌بندی شده و بر این اساس، فقط زائران استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان از مرز مهران تردد خواهند داشت.
حیدری خاطرنشان کرد: از مرز خسروی نیز زائران استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه وارد کشور عراق می‌شوند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: زائران استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان جنوبی، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی از مرز چذابه تردد می‌کنند.
به گزارش ایرنا، همچنین زائران استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران می‌توانند از مرز شلمچه تردد داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا