یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد عملکرد مدیریت  مناطق شهرداری را ضعیف ارزیابی کرد
به گزارش یافته، علی‌محمد صالحی نسب در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که شامگاه یکشنبه 16 مهرماه برگزار شد، خواستار اجرای سریع تغییرات مدیریتی در مناطق و سازمان‌های شهرداری توسط شهردار شد.
وی گفت: بی‌انگیزگی مدیران فعلی باعث درخواست‌ها و مراجعاتی از طرف مردم شده که حاکی از نارضایتی مردم به‌ویژه در وضعیت تنظیف شهر خرم‌آباد است.
 صالحی نسب با اشاره به ۴۹ درصد سهام در سازمان آبفا و همیاری اظهار داشت: ما در این سازمان‌ها هیچ‌گونه نقشی نداریم و می‌بایست مانند دیگر سهام‌داران یک ذی‌حساب در سازمان‌های مذکور داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد همچنین خواستار مدیریت در اجرای برنامه‌های پیشنهادی ۵ ساله با برش یک ساله شد و ادامه داد: برنامه‌ریزی لازمه اصلی انجام صحیح کارها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پیرو تذکرات قبلی مبنی برجذب خارج از ضوابط ۵ نفر در روزهای پایانی کار شهردار اسبق خرم‌آباد در بدنه شهرداری، خواستار تعلیق آنان شد.


دیدگاه‌ها  

#1 علی بیرانوند 1396-07-17 10:05
درود خدا برشما استخدام 130نفره غیر قانونی عیدی شهرداری رو به خاک سیاه نشانده
نقل قول کردن
#2 ایرج 1396-07-17 12:03
اقای صالحی نسب ضمن تشکر از اظهار نظر.
زحمت کشیده بازدیدی از خیابان فرزانگان دوم در خیابان ناصر خسرو داشته باشید.
جالب اینکه اورژانس 115در این خیابان قرار دارد . آسفالت این خیابان افتضاح میباشد . علیرغم پیگیری از شهرداری از اسفند سال گذشته متاسفانه پشت گوش انداختند.
لازم است تغییرات مدیریتی انجام شود.
شهرداران یا کسی حرف به گوششان نمیدهد و یا انگیزه ندارند.
آقایان مسئول و باید جوابگوی کم کاریشان باشند.
منتظر پیگیری هستیم . ممنون
نقل قول کردن
#3 شهروند 1 1396-07-17 12:09
سلام ، درود بر شما جناب صالحی شما رزمنده 8 سال دفاع مقدس بوده و هستید و استحضار دارید فقط فقط مشکلات با تصمیماتی که با پشتوانه شجاعت باشه حل میشود شما استحضار دارید کوچه های خیابان علوی چه وضعیتی دارند ، بخدا مهمانان خارج از استان با تمسخر این موضوع را بیان می کنند
نقل قول کردن
#4 شهروند 1 1396-07-17 12:15
از همه اعضای محترم تقاضا داریم مردم را از انتخاب خودتان نا امید نکنید ، شما فهرست کارکنان شهرداری را نگاه کنید مشابه فامیلی شورای ها قبلی به فور خواهید دید ،رسوب نیرو در شهرداری فوق العاده است ، اگر تناسب خدمات ارائه شده با تعداد نیرو ها را بگیرید به این موضوع بهتر واقف میشوید ،
نقل قول کردن
#5 امیر 1396-07-17 12:50
خیلی بیشتر از 5 نفر با رابطه جذب شدن که هیچ تخصصی هم ندارن مثل جناب ن که بازیرآب زنی استخدام شد
نقل قول کردن
#6 شهرام 1396-07-17 14:09
از تنطیف نگو که مردم خرم اباد در این زمینه دلشون خونه . فقط کافیه در این شهر(هفتمین شهر گردشگری ایران :lol: ) قدم بزنید تا بفهمید چه اشخاص بی خاصیتی در شهرداری خرم اباد مسیولیت دارند .
نقل قول کردن
#7 خرم ابادی 1396-07-17 14:42
جناب صالحی انصافا درست گفتید ومی بایست ضمن تعلیق به روند عملکرد شهرداران مناطق خصوصا ناحیه دو به شدت و حدت عمل شود خدا شاهد سال گذشته بنده برای یک استعلام به شهرداری رفتم وعلنا دومیلیون از من دو نفر از کارکنان نقدی گرفتند که بعدا فهمیدم برای خودشان بوده و ضمننا سی میلیون تحت عنوان عوارض ملک سی سال ساخت پرداخت ووقتی نزد شهردار ناحیه برای شکایت رفتم ومستندات مربوطه را ارائه نمودم هیج برخوردی با کارکنان متخلف انجام نداده بلکه یه جور تخلف انان و معاونش را لاپوشانی می کرد ضمننا کلیه مدارم را دارم هر موقع اعلام فرمائید تقدیمتان می نمایم.
نقل قول کردن
#8 شفاف 1396-07-17 15:09
احسنت اقای صالحی اگه بیشتر بررسی کنید متوجه خواهید شد که در دوره مدیریت شهرداری های گذشته چه اتفاق افتاده است 250 میلیارد تومان بدهی روی دست شهرداری گذاشته اند تهاترهای زیادی صورت گرفته و.... این یعنی ورشکستگی کامل شهرداری خرم آباد مطمن باشید بیش از 5 نفر جذب شده اند
نقل قول کردن
#9 رحیم رشیدی 1396-07-17 19:55
د سلام و خسته نباشید وخیر مقدم به جناب آقای صالحی به پارلمان شهری خرم آباد به حق که ایشان جایگاهش بالاتر از این سطح است به جهت مدیر ومدبر بودن و با درایت قوی در برنامه‌ریزی و نظارت
نقل قول کردن
#10 علی 1396-07-18 09:31
ببخشید این شهرداری چرا همین خیابان 17 شهریور را نگاه نمیکند که بغل شهرداری مرکزی . دوتا ماشین نمیتونند از کنار هم به راحتی رد شوند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا