یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد با تأکید بر استفاده از ظرفیت فرهنگی برای جذب توریسم افزود: مهم‌ترین راهکار کسب درآمد پایدار، استفاده از ظرفیت گردشگری خرم‌آباد است.
به گزارش یافته، زهرا نظری، در هشتمین جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد که شامگاه یکشنبه 16 مهرماه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شد، ضمن اشاره به وظایف شورای شهر اظهار داشت: یکی از وظایف شورای شهر برنامه‌ریزی در خصوص جلب مشارکت‌های مردمی در انجام خدمات اقتصادی، عمرانی، آموزشی می‌باشد.
وی گفت: هیچ شهری پیشرفت نمی‌کند مگر اینکه از تمام استعدادها، توان و حضور فعالانه مردم بهره‌گیری شود.
نظری با بیان موثر بودن حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار بخش خصوصی و دولت گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد فرصتی هستند که باید غنیمت بدانیم و تا حد امکان وظایف را به آن‌ها محول کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: خرم‌آباد پتانسیل‌های خوبی دارد و یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم درآمد پایدار ایجاد کنیم توسعه ظرفیت گردشگری است.
وی افزود: برگزاری همایش‌ها و تبلیغات در زمینه جذب توریسم می‌تواند شهر را به دنیا و گردشگران معرفی کند.
نظری، برگزاری جشنواره‌ها زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد بسیار راهگشا دانست و افزود: تمام افراد عضو شورای شهر خرم‌آباد از ظرفیت‌های سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد آگاهی دارند.


دیدگاه‌ها   

#1 رُکرُک 1396-07-17 13:43
احسنت بر شما خواهر عزیز
صنعت توریسم سومین صنعت بعد از نفت و خودرو می باشه که میتونه ارز وارد شهر و کشور کنه
از طرف دیگر خرم آباد کلا برای توریستی شدن طراحی شده
موقعیت استراتژیک خاص ؛ وجود بافت مناسب در میان دره ؛ وجود آثار باستانی متعدد درون شهری؛ وجود منابع آبی عظیم ؛ وجود خاک حاصلخیز؛ وجود بارندگی مناسب؛ وجود غارهای با برند جهانی آن هم با فاصله بسیار کم با مرکز شهر
الله وکیلی این همه پتانسیل رو اگه تنها و تنها یک شهر در اروپا میداشت الان علاوه بر قرارگیری در برترین شهرهای گردشگری دنیا؛ مردم سایر کرات از جمله مریخ هم برای دیدنش میومدن.
خانم نظری ؛ خواهر خوبم تا زمانی که مدیران متخصص و متعهد و جوان روی کار نیان ما به جایگاه واقعیمون نمیرسیم
خدا رو شکر شورای فعلی تا حدودی با نحوه مدیریت صحیح آشنایی داره لذا اینجانب به عنوان یک شهروند خرم آبادی ازتون میخوام تو انتخاب شهردارها و مهندسین طراح فضای سبز نهایت دقت رو داشته باشید
کسی که رشته تحصیلیش فضای سبزه باید مدیر فضای سبز باشه تا بتونه مبلمان شهری رو بر اساس متدهای روز دنیا طراحی کنه
نقل قول کردن
#2 شهر وند 1396-07-17 13:43
خیلی خوب سرکار خانم نظری،حرف زدن خیلی راحت.پس منتظر چی هستید زیر ساخت ها را آماده کنید و کا را شروع نمایید تا کی خرم باد باید محروم و این همه مشکلات داشته باشد مردم با امید به شماها رای دادن لطفا فقط صحبت نکنید بدون عمل.مردم از گفتار درمانی مسولیت خسته شده اند
به عمل کار بر آید به سخندانی نیست
نقل قول کردن
#3 رُکرُک 1396-07-17 13:59
الان تو بلوارهای شهر که نگاه میکنی انواع درخت وجود داره و این کار غیر تخصص سبب شده هنگام هرس مبلمان شهری نامنظم در بحث آرایش درختان به وجود بیاد.
توریست به نکات خیلی ریزم توجه میکنه
بنابراین خواهشا نهایت دقت رو بکارببرید تا ما یک مبلمان شهری مناسب داشته باشیم
سرعت گیر در زیر گذر نباید باشه که متاسفانه ما داریم؛ آسفالت خیابانهای اصلی باید هر ماه چک بشن و لکه گیری انجام بگیره؛ سرعت گیرها باید تابلو و یا علائم دیگر رو داشته باشن؛خروجی شهر سمت شمشیرآباد به سمت تهران تاکسی ها در جای ویژه خود هستن و این طرف نرده ها به موازات تاکسی ها شخصی ها باعث شدن که فقط یک لاین باقی بمونه؛ خودتون قضاوت کنید یک لاین تاکسی به صورت قانونی ؛ یک لاین شخصی به صورت غیر قانونی ؛ یک لاین با فاصله کم با نرده های زیرگذر جهت عبور ماشین هایی که قصد تردد دارن
حالا فرض کنید یک توریست داخل اون عبوری ها باشه چه برداشتی از این منظره خواهد داشت؟
نقل قول کردن
#4 رضا 1396-07-17 21:31
عیدی دقیق در راستای گردشگری کار میکرد بدون دلیل بدون دلیل عزلش کردی خواهر ؟؟؟
نقل قول کردن
#5 آرمیده 1396-07-18 10:02
چه خوب
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-07-18 10:16
زیبا سازی شهرها و توانمند نمودن بخش خصوصی و آماده نمودن زیرساختها در داخل شهر از جمله اقامتگاه ، هتل ، مهمانسرا، رستوران ، مبلمان شهری زیبا ،فضا سازی مناسب شهری ، توسعه فضای سبز و استفاده از نمادها و مجسمه های خاص و راه اندازی موزه ها و بازارچه هی صنایع دستی و سوغات و مرمت و بازسازی بافت قدیمی شهر و ... وتوجه ویژه به اماکن تاریخی و راه اندازی موزه حیات وحش و دهها مورد دیگر میتواند شهر را تبدیل به یک برند گردشگری نماید که خوشبختانه در شهر خرم آباد پیشرفت خوبی رو در چند سال اخیر شاهد بود ه ایم ولی شهرهای دیگر استان کاملا تبدیل به روستا شهر شده اند.
همچنین جاذبه های روستایی و عشایری و طبیعی مکمل گردشگری شهریست و نمی تواند به تنهایی پول ساز باشدقدرت بالای جذب توریسم شهری مثل اصفهان و شیراز و یزد که باعث شده رونق خوبی نیز در توسعه گردشگری روستایی و طبیعت گردی را در این استانها شاهد باشیم ...در غیر اینصورت گردشگر روستایی و طبیعی فقط مخرب بافت فرهنگی روستا و ویرانی طبیعت و حیات وحش خواهد بود و خروجی مالی هم ندارد جز نابودی پتانسیل های غیر قابل تجدید که لرستان نمونه بارز آن است.
نقل قول کردن
#7 آرمیده 1396-07-18 11:52
چگونه گردشگری ایجاد می شود زمانیکه برخی تحت عنوان تولید و اخذ چندین مورد تسهیلات بالای 100 میلیونی از بانکها با استفاده از موقعیت شغلی وام دریافت نموده و بجای تولید ملک ،زمین و... معامله می کنه می توان به هدف گردشگری رسید.
نقل قول کردن
#8 صداقت 1396-07-18 11:53
سلا ممممممممممممممم ممممممم
نقل قول کردن
#9 علی سهراب پور 1396-07-18 23:30
فعلا که از شما فقط گران شدن کرایه تاکسی ها را دیدیم!!!!
از حرف تا عمل_______.
نقل قول کردن
#10 علی سهراب پور 1396-07-18 23:55
خواهر عزیز
جنوب خرم آباد را دریابید......
بلوار بهارستان!!؟؟؟

پل های قدیمی سرکوچه ها در خیابان علوی مربوط به دوران ناصرالدین شاه است لطف بفرمایید پل فلزی بزنید.

لطفا سری به پارک تمدن پشت کارخانه آرد بزنید و از آنجا تا کمیته امداد را ببینید چه آسفالتی دارد!!! از پارک تمدن تا کمیته امداد عین روستا میماند...
بله حاج خانم گوشه گوشه این شهر از این بدبختی‌ها دارد و مردمش هرروز برای شورای شهر دعااااا میکنند.

جنوب خرم آباد را دریابید....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

بازگشت به بالا