یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار گفت: لرستان یکی از استان‌های زیبا با آب و چشمه‌های فراوان، جنگل‌های انبوه و آبشارهای فراوان در کشور است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهشت‌های گردشگری کشور نام برد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، موسی خادمی در مراسم پیاده‌روی خانوادگی عاشورایی با تقدیر از حضور نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اهمیت نیروی انتظامی به اندازه نقش آن در ایجاد امنیت است.
وی ادامه داد: امنیت مهم‌ترین عامل در توسعه بوده و بدون آن هیچ توسعه‌ای پایدار نیست چراکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت‌ها محسوب می‌شود.
خادمی تصریح کرد: امنیتی که ما در ایران و خصوصاً استان زیبای لرستان که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است؛ داریم مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های این عزیزان است.
استاندار لرستان بیان داشت: کارکنانی که اوقات فراغت و رفاه خود و خانواده را برای تأمین امنیت مردم صرف می‌کند و این ایام برای قدردانی از آنان نامیده شده که آن را گرامی می‌داریم.
وی گفت: امیدواریم خداوند متعال با حفظ این عزیزان و افزایش اقتدار آنان همچنان امنیت را جاری و ساری بدارد تا در سایه این امنیت، رفاه و آسایش را برای جامعه به دنبال داشته باشد.
خادمی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی عاشورایی اظهار داشت: این مراسم به عنوان نماد ورزش همگانی مهم بوده چراکه اهمیت ورزش در نشاط و سلامتی انکارناپذیر است.
وی تصریح کرد: این موضوع در تمام مکان‌ها خصوصاً شهر زیبای خرم‌آباد با شرایط جغرافیایی که دارد به‌راحتی امکان‌پذیر است و می‌توان ورزش را با تفریح تلفیق کرد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: لرستان یکی از استان‌های زیبا با آب و چشمه‌های فراوان، جنگل‌های انبوه و آبشارهای فراوان در کشور است که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهشت‌های گردشگری کشور نام برد.
وی لرستان را استانی زیبا، امن و پر استعداد دانست و گفت: برای همه کسانی که بخواهند در این استان سرمایه‌گذاری کنند و گردشگرانی که قصد سفر به آن را داشته باشند فرش قرمز پهن خواهیم کرد.
خادمی با بیان اینکه آمادگی حمایت از کارآفرینان را داریم، افزود: همچنین کسانی که بخواهند در حوزه‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی فعالیت کنند را مورد حمایت قرار می‌دهیم.
استاندار لرستان یادآور شد: این استان دارای استعدادهای فراوانی است و از تمام ایرانیان و کارآفرینان دعوت می‌کنیم از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آن بازدید کنند.
وی گفت: با حمایتی که دولت و مجموعه نظام از سرمایه‌گذاران می‌کند به طور قطع توفیقات خوبی برای استان به دست خواهد آمد.
به گزارش روابط عمومس استانداری؛ خادمی بیان داشت: امیدوارم با روحیه ولایت‌مداری و شهیدپروری که مردم استان دارند و حمایت مسئولین به جایگاه شایسته خود بین استان‌های کشور است دست یابیم و به آنچه که درخور مردم برای رفاه و زندگی مطلوب است؛ برسیم.


دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-07-14 13:49
جناب استاندار اینهارو همه میدونند و اینقدر این کلمه قطب گردسگری رو شنیدیم که تهوع آورشده ..دوسال فرصت دارید اطراف شهر خرم آباد روستاههای زیادی است که چسبیده اند به شهر و کسی نظارت بر ساخت و ساز آنها ندارد از شهر استفاده میکنند ولی جمعیتش با شهر محاسبه نمی شود عین حروف والی ...برعکس کرمانشاه که تا سه راهز هرسین وابسته به شهر کرمانشاه است این مسئله رو حل کنید تا کلان شهر شویم و بسیاری از مشگلات شهر خرم آباد در خصوص ورودیهای شهر و گردشگری حل شود وگرنه آب در هونگ کوفتن است
نقل قول کردن
#2 محمد حسن 1396-07-14 13:59
اقای استاندار لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که فقط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده راتکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#3 مراد 1396-07-14 14:01
اقای استانندار پیگیرمطالبات مالباختگان موسسه ارمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه اند
نقل قول کردن
#4 پیامنی 1396-07-14 14:09
آقای استاندار همه استانداران پیشین همین حرف رو زدن ، گوش ما از این حرفا پره ، ما یاد گرفتیم که وقتی یکی از مسئولین میاد و همچین حرفی میزنه معنیش اینه که مطلقا به فکر صنعت نباشین
نقل قول کردن
#5 محمد اكبري 1396-07-14 14:17
اقاي استاندار غيربومي گفت شيره را خوردو گفت شيرين است چه امري راكشف كرده ايد اينها كشفيات جديدذه لابد راهبرد چيست
نقل قول کردن
#6 خرم آبادیم 1396-07-14 14:55
احسنت بر شما همشهری عزیز و دلسوز شهر
باید شهر رو به کلانشهر ارتقا دهیم تا دیده شویم..این شهرهای بزرگ هستند که دیده میشوند و اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار میدهند..
نقل قول کردن
#7 خرم آبادیم 1396-07-14 15:02
چرا دیگه مسئولین پیگیر کلانشهری خرم آباد نیستن?? اوایل سال 96 پیگیر بودن و طرحش رو به وزیر دادن ولی دیگه پیگیری نکردن!! تاکی مردم خودشون به تنهایی پیگیر طرح و مسایل باشند لطفا پیگیر باشید.
نقل قول کردن
#8 Armin 1396-07-14 15:23
خب کاری کنید! خودمون هم میدونیم پتانسیل خارق العاده ای در زمینه توریسم داریم :-* دولت آقای روحانی لرستان به امان خدا ول کرده!!! برای پیشرفت توریسم و صنعت لرستان باید یه اقدام انقلابی انجام داد نه وعده های دو سال دیگر دو سال دیگر داد! تا کی جوون های لر بیکار و معتاد و ولگرد بشن؟؟
نقل قول کردن
#9 شهروند 1396-07-14 15:31
آقای استاندار
استان لرستان فقط خرم آباد نیست
استان شهر های دیگری هم دارد که کاملا در یک فضای بی عدالتی فراموش شده اند .
نقل قول کردن
#10 سید ناصر الموسوی 1396-07-14 16:33
به نقل از سروش:
جناب استاندار اینهارو همه میدونند و اینقدر این کلمه قطب گردسگری رو شنیدیم که تهوع آورشده ..دوسال فرصت دارید اطراف شهر خرم آباد روستاههای زیادی است که چسبیده اند به شهر و کسی نظارت بر ساخت و ساز آنها ندارد از شهر استفاده میکنند ولی جمعیتش با شهر محاسبه نمی شود عین حروف والی ...برعکس کرمانشاه که تا سه راهز هرسین وابسته به شهر کرمانشاه است این مسئله رو حل کنید تا کلان شهر شویم و بسیاری از مشگلات شهر خرم آباد در خصوص ورودیهای شهر و گردشگری حل شود وگرنه آب در هونگ کوفتن است

احسنت
نقل قول کردن
#11 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-14 16:37
آقای خادمی استاندار محترم لرستان اگر واقعاً می خواهید برای سرمایه گذاران و گردشگران فرش قرمز پهن کنید پیگیر اجرای طرح توسعه پایدار شهری در خرم آباد باشید.سال1389هج ری خورشیدی خرم آباد از جانب دفتر منطقه ای اسکان بشر سازمان ملل متحد به عنوان یک شهر نمونه گردشگری انتخاب شد.این انتخاب به منظور اجرای طرح توسعه پایدار شهری بر مبنای گردشگری صورت گرفته بود و محور آن ساماندهی قلعه فلک الافلاک و سایر آثار تاریخی در شهر خرم آباد بود.خرم آباد اولین شهر ایران است که از طرف سازمان ملل متحد به عنوان شهر نمونه گردشگری انتخاب می شود.ولی متأسفانه این طرح بعد از گذشت هفت سال تا کنون فقط در حد حرف و شعار باقی مانده و به دلیل عدم پیگیری مسئولان اجرا نشده.آن زمان اعلام کردند هزینه اجرای طرح هفتصد هزار دلار می باشد اما قاعدتاً این رقم در طول هفت سالی که گذشته افزایش یافته و حداقل سه برابر شده.آقای خادمی اگر این طرح بین المللی اجرا گردد خرم آباد به عنوان یکی از مشهورترین شهرهای توریستی در سطح جهان مطرح می شود.به عنوان یک لرستانی و دوستدار شهر خرم آباد خواهشمندم حتماً پیگیر این موضوع مهم باشید.
نقل قول کردن
#12 ابراهیم آریاوند 1396-07-14 16:40
آب وهوامگه واسه مااشتغال میشه،وقتی اکثرجوانان بیکارندودغدغه فکری دارن مگه میسه ازآب وهوالذت برد....این حرف هاقدیمی اندمی دانم شماهم کارکن نیستی.....همانط ورقبل ازشماکه بودندوخواهندآمد ....
نقل قول کردن
#13 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-14 16:47
آقای خادمی از اینکه به ظرفیت های ارزشمند استان لرستان به ویژه شهر خرم آباد در حوزه گردشگری و اکوتوریسم اهمیت می دهید خوشحال هستم.توجه داشته باشید خرم آباد با وجود چشمه های فراوان می تواند در زمینه گردشگری آبی به قطب توریستی کشور تبدیل شود ولی متأسفانه حتی از داشتن یک پارک آبی محروم هستیم!وقتی شهرهای کویری نظیر اصفهان،شیراز،یز د و کرمان صاحب بزرگترین پارک های آبی،تونل آکواریومها،دلفی ناریومها و...هستند چرا خرم آباد از این مجموعه های گردشگری آبی ندارد؟!لطفاً پیگیری تکمیل پروژه پارک آبی جزیره واقع در مجتمع بام شهر خرم آباد باشید که سال90کلنگ زنی شد و سال91در حالی که به بیست درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود به طور کلی تعطیل شد!آقای استاندار پیگیر احداث موزه آب در خرم آباد باشید که محل آن هم در مجتمع بام شهر است.این پروژه ها علاوه بر توسعه صنعت توریسم زمینه ایجاد فرصت های شغلی فراوان برای جوانان لرستان را فراهم می کنند.مطمئن باشید که راه توسعه لرستان و کاهش نرخ بیکاری از توجه ویژه به ظرفیت های گردشگری این استان می گذرد.
نقل قول کردن
#14 سروش 1396-07-14 16:53
در کرمانشاه همیایه ماشهرکی شبیه ماسور به الهیه دیل شده و شهرداری و ارگانهای مسئول جلوی ساخت و ساز ابکی رو نمی گیدند از ترس اینکه مبدا تلوری و دیناروند به شهر اضافه بشه و آنها از شهردار خدمات بخواهند ..واقعا چرا تفکر ما اینقدر کوچیکه ..مسیولین یه میدان در سه راهی فرودگاه به کوهدشت طراحی کنند و روستاهای اطراف شهر را ساماندهی بکنند ...از ما گفتند
نقل قول کردن
#15 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-14 16:55
لرستان با داشتن بیش از5هزار اثر تاریخی و فرهنگی که حدود2600مورد ثبت ملی شده اند از لحاظ جاذبه های تاریخی در کشور رتبه نخست را دارد اما کماکان از داشتن حتی یک اثر جهانی محروم است!آقای خادمی تعدادی از آثار تاریخی لرستان سالهاست در فهرست موقت یونسکو خاک می خورند از جمله دره ی خرم آباد با محوریت قلعه فلک الافلاک،مجموعه پل های تاریخی لرستان شامل پل گاومیشان،پل کشکان،پل شاپوری،پل کلهر،پل دختر و پل زال.از آنجا که دره خرم آباد به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در دهه گذشته شانس کمی برای ثبت جهانی دارد تلاش و رایزنی های خود را برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک و پل های تاریخی بکار بگیرید.ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد به معنای انقلابی تاریخی در صنعت گردشگری لرستان خواهد بود...
نقل قول کردن
#16 کوکلا 1396-07-14 17:08
استاندار قبلی گفت لرستان بهشت سرمایه‌گذاری است اتفاقی نیفتاد ببینیم گردشگری چکار می کند
نقل قول کردن
#17 bahram 1396-07-14 19:20
جناب استاندار شما هم مثل بقیه هستید.شعار و وعده و ابراز امیدواری سالیان سال است که در این استان جاری است.لطفا ما را به جای این القاب زیبا یه جور دیگه صدا بزنید ولی امکانات و اشتغال ایجاد کنیدجناب استاندار کوچه های مرکز استان هنوز آسفالت نیست.جوانان ما فنا شدن از بس که حق ما رو دادن به اصفهان و تهران و...
البته تنها نکته امیدوار کننده اینه که شما استاندار طرح کادی نیستید (هر چند در استانی محروم تر از لرستان ولی به هر حال استاندار بودی ) .فقط باید گریست به حال استان و مردمان و آب و خاکش
نقل قول کردن
#18 آرش 1396-07-14 23:07
جنگل های انبوه! بیچاره بلوط هایی که ایستاده خشکیدند...
نقل قول کردن
#19 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-14 23:25
به نقل از شهروند:
آقای استاندار
استان لرستان فقط خرم آباد نیست
استان شهر های دیگری هم دارد که کاملا در یک فضای بی عدالتی فراموش شده اند .

به نقل از شهروند:
آقای استاندار
استان لرستان فقط خرم آباد نیست
استان شهر های دیگری هم دارد که کاملا در یک فضای بی عدالتی فراموش شده اند .

حالا انگار خرم آباد خیلی شهر مدرن و ثروتمندیه و هیچ مشکلی نداره.نکنه ما خبر نداریم؟!
نقل قول کردن
#20 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-14 23:27
به نقل از ابراهیم آریاوند:
آب وهوامگه واسه مااشتغال میشه،وقتی اکثرجوانان بیکارندودغدغه فکری دارن مگه میسه ازآب وهوالذت برد....این حرف هاقدیمی اندمی دانم شماهم کارکن نیستی.....همانطورقبل ازشماکه بودندوخواهندآمد....

جهت اطلاعتون بحران بیکاری لرستان دقیقا با توسعه صنعت گردشگری قابل رفع هست و دیگر هیچ...
نقل قول کردن
#21 لرستان 1396-07-15 05:40
خواهشن جلوی ساخت و سازهای غیر اصولی حومه شهر مث تئلوری میانگلال بدرآباد بهرامی سرلاب یاس رو بگیرید فردا در آینده مشکل ساز خواهد بود..جنوب شهر پتانسیل ساخت ساز شهرکهای مناسب رو داره با ندانم کاری شهرداری و جنوب شهر رو مث گذشته مرکز شهر نکنه...
نقل قول کردن
#22 لرستان 1396-07-15 05:45
به نقل از مراد:
اقای استانندار پیگیرمطالبات مالباختگان موسسه ارمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه اند

مشکل استان چیز دیگریه ن مشکل مالباختگان موسسات.
حالا همین مونده استاندار چهار سال وقتشو صرف این مشکل بکنه آیا مشکلی شخصی مهمه یا مشکل اساسی کل استان
نقل قول کردن
#23 سروش 1396-07-15 08:53
به نقل از خرم آبادیم:
چرا دیگه مسئولین پیگیر کلانشهری خرم آباد نیستن?? اوایل سال 96 پیگیر بودن و طرحش رو به وزیر دادن ولی دیگه پیگیری نکردن!! تاکی مردم خودشون به تنهایی پیگیر طرح و مسایل باشند لطفا پیگیر باشید.

چون مردم اين شهر عموماً از اطراف اومدن و خرم آباد براشون بهشت است و فعلا تا 200 سال ديگه هم براي اين اشخاص جوابگو است
نقل قول کردن
#24 رضا 1396-07-15 13:38
مطالبه گری را به فرزندانمان یاد بدهیم تا خواب مسولیت بی کفایت آشفته شود شاید برای این استان کاری انجام بشه و هرکسی گفت مردم قانع لرستان بدانید که دشمن ماست
نقل قول کردن
#25 لرستان بزرگ ایرانستان 1396-07-16 07:38
لرستان بهشت نمی خواهد_کلانشهری میخواهد_مترو و قطارشهری میخواهد_جهانی شدن قلعه و..میخواهد_تدوی ن زبان لری میخواهد_اقتصاد میخواهد.کاری و رفاه و آرامش می خواهد.کلمه بهشت برای خودتان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا