یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته استانداری نسبت به راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در الیگودرز اقدام نماید.
به گزارش یافته، سرهنگ خدا رحم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیش از ۵۰ برنامه ورزشی، فرهنگی، مذهبی در الیگودرز برگزار می‌شود.
وی به رتبه دوم نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز در سطح استان اشاره نمود و گفت: در سال‌های گذشته نیز الیگودرز در بین ۱۱ شهرستان همواره در رتبه‌های اول تا سوم قرار داشته است و شاخص‌های این انتخاب نیز در مباحث پیشگیری از وقوع جرم و کشفیات لحاظ شده است.
ذلقی به جایگاه انتظامی الیگودرز در استان اشاره نمود و افزود: متأسفانه به‌رغم وسعت و اینکه الیگودرز ۵ بخش در خود جای داده است اما تنها بخش ززو ماهرو عنوان فرماندهی بخش را دارد و ۴ بخش دیگر با تأسیس پاسگاه اداره می‌شود که در این خصوص و در پی سفر فرمانده انتظامی استان به الیگودرز موارد مطرح و ایشان قول مساعد پیگیری و رفع مشکل از طریق ارتقاء جایگاه انتظامی شهرستان را دادند.
وی به معضل عرضه مواد مخدر اشاره نمود و افزود: در یک سال گذشته و در پی انجام ۲۸ طرح عملیاتی ۱۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۵۶۲ بوته خشخاش نیز منهدم شد و تعداد ۳۸۷ نفر دستگیر و ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
فرمانده انتظامی الیگودرز به تأکیدات مقام معظم رهبری در برخورد با قاچاق کالا اشاره نمود و افزود: در یک سال گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال در الیگودرز کشف و ضبط شده است.
وی همچنین به کاهش سرقت‌ها نسبت به سال گذشته اشاره نمود و افزود: متأسفانه در بحث سرقت احشام در سطح شهرستان افزایش داشته‌ایم اما در نهایت ۸۵ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.
ذلقی گفت: در یک سال گذشته ۲۱۲ فقره انواع جرم اتفاق افتاده که نسبت به سال‌های قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است.
وی همچنین به آمار پرونده‌های این حوزه انتظامی اشاره نمود و افزود: تعداد ۷ هزار پرونده تشکیل و تحویل دستگاه قضایی شده و ۶۲۶۱۰ فقره ابلاغ و اخطار هم توسط نیروی انتظامی انجام شده است.
ذلقی به تصادفات برون شهری و درون شهری نیز اشاره نمود و افزود: کلیه تصادفات حوزه شهرستان با ۱۱ درصد کاهش تلفات مواجه بوده است.
فرمانده انتظامی الیگودرز اجرای سیستم پایش تصویری را ضرورت انکارناپذیر شهر الیگودرز عنوان داشت و افزود: این موضوع در زمان فرماندار سابق کلید خورد و در جلسه شورای تأمین که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد مطرح گردیده است و فرماندار هم‌اکنون پیگیر موضوع می‌باشند که امیدواریم اعتبار اجرای آن تأمین گردد.
وی از همکاری رسانه‌ها قدردانی نمود و افزود: خوشبختانه امروز تعامل خوبی بین مسؤولین شهرستان به‌ویژه با شورای تأمین و مسوولین قضایی وجود دارد.
 
در این جلسه حجت‌الاسلام حیدری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی الیگودرز نیز با اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران گفت: امانت‌داری و انعکاس دقیق اخبار از جمله مباحث مهمی است که رسانه‌ها باید به آن توجه نموده و از تفسیر به رأی خبرها و گفته‌ها پرهیز نمایند.
وی افزود: خبرنگاران با کشف نیازهای جامعه به دنبال انعکاس اخبار مهم باشند.
در ادامه این مراسم از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا