یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از خسارت 430 میلیارد تومانی به سازه‌های آبخیزداری این استان به دلیل وقوع سیلاب طی دو سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدحسین بابایی" بابیان اینکه استان لرستان به نظر زمین‌شناسی و اقلیم‌شناسی در محدوده زاگرس قرار دارد و دارای شیب زیادی است اظهار داشت: در این راستا در استان همواره نیاز به عملیات آبخیزداری داریم.
وی با بیان اینکه درمجموع دو سیلاب سال 94 و 95 حدود 430 میلیارد تومان به سازه‌های آبخیزداری کل استان خسارت وارد شد گفت: در این راستا 570 هزار هکتار مطالعات تفضیلی – اجرایی انجام‌شده است که 273 هزار هکتار عملیات اجرایی انجام و 115 هزار هکتار در دست انجام است که شامل 23 حوزه آبخیز است.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، مجموع اعتبارات ملی آبخیزداری لرستان را در سال 5 میلیارد و استانی را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که قبل از سال 90 این اعتبار حدود 250 درصد اعتبار فعلی بوده است و اگر روند تخصیص اعتبارات این‌گونه باشد 113 سال طول می‌کشد که عملیات آبخیزداری در کل استان عملیاتی شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا