یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اتمام خط‌کشی سرد در طول ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب جمشیدی" با اشاره به عملکرد شش‌ماهه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در حوزه ایمنی راه‌ها گفت: در شش‌ماهه سال ۹۶ در حوزه ایمنی راه‌های استان تلاش‌های زیادی صورت گرفته که اتمام عملیات خط‌کشی سرد در ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی نمونه‌ای از این اقدامات است.
وی بابیان اینکه در شش‌ماهه امسال ۸۱۱ کیلومتر از حفاظ ایمنی میانی راه‌های استان لرستان ارتقا یافته است٬ افزود: همچنین در این مدت دو هزار و ۳۵۰ عدد علائم ایمنی در سطح راه‌های استان نصب و به‌روزرسانی گردیده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از نصب ۴۲ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، ایمن‌سازی سر گارد ریل‌های موجود به تعداد ۱۴۵ عدد و ارتقاء عملکرد حفظ سیستم روشنایی به طول ۷ هزار متر به‌عنوان گوشه‌های دیگری از عملکرد این معاونت در بخش ایمنی راه‌ها یادکرد.
وی گفت: در شش‌ماهه امسال طرح روشنایی در طول ۱/۵ کیلومتر از راه‌های استان اجرایی شده که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
جمشیدی از ایمن‌سازی شیب حاشیه راه در طول ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰ نقطه پر تصادف در محورهای استان شناسایی و حذف‌شده است.
وی با تأکید بر برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه خاطرنشان کرد: در شش‌ماهه سال جاری ۱۶۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان شناسایی‌شده که در این رابطه تاکنون برای ۱۳۳ مورد اخطار صادر و در ۳۵ مورد نیز برخورد جدی با متخلفان صورت گرفته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جمع‌آوری ۳۷ عدد تابلو غیرمجاز در راه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش مجموعه همکاران در مدت باقی‌مانده از سال ۹۶ خدمات بهتری به مردم شریف استان ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 راننده 1396-07-12 23:47
مسئول محترم ممنون برا زحماتتون
جاده خرم آباد به سمت اراک پیش علوم پزشکی و بیرانشهر دوربین گذاشتید اما تابلوی میزان سرعت نذاشتید
لطفا در کنار خط کشی یه نگاهی هم به اطراف جاده بندازید ثواب داره
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1396-07-13 00:35
جاده بین دورود تا اصفهان رو درست کنید ابن مسیر یکی از مسیر های ارتباطی مهمه اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته تردد در این مسیر بالایت باید کلا چهار خزه شود اسفالتش درست شود
نقل قول کردن
#3 کریم 1396-07-13 07:43
مسیر فرئدگاه خرم آباد از پل ماسور تا پادگان لشگر 84هم فاقد روشنایی بوده ویک نقطه حادثه خیز میباشد لطفا این مسیر راهم ایمن کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا