یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: شهریورماه امسال شاهد کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها در استان بودیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شهریورماه سال جاری ۱۶ طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی و نظارتی در لرستان اجرا شد.
وی افزود: طی این اقدامات، هفت نقطه آلوده در استان پاک‌سازی شده و همچنین ۳۸۸ طرح نیز اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: طبق آمار گزارش شده، در شهریور سال جاری سرقت در استان ۶ درصد کاهش داشت و این در حالی است که ۶ ماهه نخست امسال، شاهد افزایش یک درصدی سرقت در لرستان بودیم.
مهدیان با اشاره به فعالیت ۶۴ دوربین ادامه داد: همچنین ۱۳۷ موتورسیکلت با پلاک مشکل‌دار توقیف شده و ۹۵۲ مجرم از طریق دوربین‌های کنترل پایش در سطح استان دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این دوربین‌ها یک‌هزار و ۳۴۳ نفر مشکوک و سارق رصد شدند و ۷۶ نفر نیز که در درگیری‌ها مشارکت داشتند، دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته نیرو انتظامی عنوان کرد: هفته ناجا از چهاردهم مهرماه تا ۲۱ مهر است و برای این هفته برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است‌.
مهدیان با بیان اینکه ۹۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود، تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و غبار روبی گلزار شهدا نخستین برنامه‌های این هفته بوده و در ادامه کوه‌پیمایی خانوادگی، اهدای خون و طرح مردم‌ یاری در مناطق محروم نیز اجرا خواهد شد‌.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا