یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: مقامات استان در مقابل تخلفات شوراها سکوت نکنند و شوراها باید در مسیر قانونی عمل کنند و به آن‌ها و شهرداری نباید قراردادهای غیرمنطقی تحمیل شود.
به گزارش یافته به نقل از تسنیم، "جعفر بدری" ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید خرم‌آباد اظهار داشت: انتخاب شهردار به مدت چهار سال صحیح نیست و مدیریت شهری نیازمند ایجاد برنامه 10 ساله است.
وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند، در مقابل هزینه و عوارض شاهد تغییر و تحول باشند، عنوان کرد: متأسفانه دیدگاه مثبتی به شوراهای شهر وجود ندارد و انتظار می‌رود، خدمات متفاوت و دید عمومی توسط شورای جدید اصلاح شود.
رئیس‌کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی پشتیبان شورا و شهرداری است و قضات شهرداری در کمیسیون‌های متعدد شهرداری حضور دارند.
وی افزود: تاکنون 7 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 تشکیل‌شده که نشان‌دهنده بی‌برنامگی شهرداری است و این در حالی است که تشکیل هیات حل اختلاف اهمیت زیادی دارد و از استاندار لرستان درخواست می‌کنیم که این هیات را در استان فعال کرده تا از فعالیت شوراهایی که عملکرد مناسب ندارند جلوگیری شود.
بدری تصریح کرد: در تمام دنیا 60 درصد درآمدهای شهرداری صرف هزینه‌های عمرانی شهر و مابقی صرف هزینه جاری می‌شود، اما در لرستان این اثر وجود ندارد و سبب بی‌اعتمادی مردم شده است.
وی افزود: کمیته تطبیق شوراها در خصوص آشنایی اعضای این پارلمان با مسائل قانونی باید تشکیل شود چراکه اصول قانونی در معاملات شهرداری انجام نمی‌شود.
رئیس‌کل دادگستری لرستان، با اشاره به اینکه نباید به شهرداری چیزی تحمیل شود تصریح کرد: مقامات استان در مقابل تخلفات شوراها سکوت نکنند و شوراها باید در مسیر قانونی عمل کنند و به آن‌ها و شهرداری نباید قراردادهای غیرمنطقی تحمیل شود.

دیدگاه‌ها  

#1 محمدحسین 1396-07-10 21:55
شوراها باید به فکر عمران ابادنی شهر باشند
نقل قول کردن
#2 خادم ملت 1396-07-11 07:20
خدا به انسان راستگو و حق گو عمر با عزت بده
حرف دل همه ی مردم خرم آباد رو زدی
الله وکیلی که با پیگیری نکردن کار عمرانی سبب بدبینی مردم شدن.
یه لطفی بکنید آقای بدری و امروز حتما به پل حاجی برید و از روی پل منظره رودخانه درون شهر رو ببینید
این حقه مردم ولایتمدار خرم آباده؟
آسفالت خیابان های درون شهر به خصوص سمت علوی رو حتما نگاه کنید!!!
بالای زیرگذر شمشیرآباد که آسفالتش دچار گسل شده!!
اینا فقط دو الی سه نمونه از دردهای مرکز استانه !!!!
به نظر شما مقصران چه کسانی هستن؟
چرا اجازه میدن هر مدیری بیاد تو این شهر؟
چرا بدون بازخواست کردن اجازه میدن هر مدیر ناکارآمدی از این شهر بره؟
مدیون ملت و شهدا و رهبری هستید اگه اجازه بدید من بعد مدیر ناکارآمد تو این شهر بمونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا