یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در مواقعی که درخواست برای بلیت زیاد است افزایش قیمت قابل توجیه است اما این بالا بودن قیمت‌ها در پروازهای خالی نیز وجود دارد.
به گزارش یافته، «محمدرضا ملکشاهی‌ راد» در خصوص عدم نظارت بر قیمت‌گذاری بلیت هواپیما، اظهار داشت: نظارتی بر قیمت‌گذاری بلیت هواپیما وجود ندارد و شرکت‌های هواپیمایی در این فضا بسیار سوءاستفاده می‌کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی از شهرها تنها یک پرواز وجود دارد، اضافه کرد: در این شهرها فضایی رقابتی وجود ندارد و قیمت آن‌ها بسیار بالا است و اطلاعات پرواز و ویژگی‌های هواپیما از جمله سن و نوع آن در اختیار مسافر قرار نمی‌گیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم و مسافران در شرایطی که فضا رقابتی نیست و قیمت‌گذاری‌ها به‌صورت افسارگسیخته صورت می‌گیرد دچار مشکل شده‌اند.
ملکشاهی‌راد در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت و وجود سازوکار قیمت‌گذاری بلیت هواپیماها در ایام ویژه، اظهار داشت: اصلاً نظارتی وجود ندارد که سازوکار وجود داشته باشد، در مسافرت‌های زمینی نوع و مدل خودرو بر قیمت‌گذاری تأثیرگذار است اما در سفرهای هوایی اطلاعات کافی در اختیار مسافر قرار ندارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: در مواقعی که درخواست برای بلیت زیاد است افزایش قیمت قابل توجیه است اما این بالا بودن قیمت‌ها در پروازهای خالی نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-07-10 18:28
آقای ملکشاهی راد پیگیر مطالبات موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه اند
نقل قول کردن
#2 جمشید لرستان 1396-07-11 20:30
:-* :-* :-* :-*
چه خبر از مشکلات حوزه انتخابیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا