یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به برگزاری آئین سنتی گِل طی روز عاشورا در خرم‌آباد، چوب (هیمه) لازم برای برپایی این مراسم توسط اداره کل منابع طبیعی لرستان در نظر گرفته‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هیئت مذهبی می‌توانند جهت تأمین چوب لازم به انبار مستقر در مجتمع بام خرم‌آباد مراجعه کرده و به مقدار لازم چوب تهیه کنند.
بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی لرستان، یگان حفاظت این اداره در نقاط مختلف استان مستقر است و با هرگونه قطع درختان به‌شدت برخورد و خاطیان ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی جهت حبس و جریمه معرفی خواهند شد.
مراتب از طریق صداوسیما و رسانه‌های جمعی لرستان چند مرتبه اعلام‌شده، لذا بهتر است مسئولان هیئت مذهبی موضوع را به اطلاع اعضا برسانند تا در جریان امر قرارگرفته و خدای‌نکرده براثر ناآگاهی، ایام عزاداری را بازداشت نشده و دچار عواقب قضایی بعدی نشوند.
از عموم مردم لرستان نیز تقاضا می‌شود، هرگونه سوءاستفاده و قطع درختان را به تلفن گویای اداره کل منابع طبیعی لرستان با شماره ۴ رقمی ۱۵۰۴ اطلاع دهند تا نیروهای یگان حفاظت به‌سرعت با خاطیان برخورد نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-07-06 21:15
مسخره ترین واژه که هرسال می شنویم ..هشدار !!!فقط در حد حرف ..منابع طبیعی با خود نمز گه این ذغال های در مغازه ها از کجا میاد جای تاسف است قرار شد وسایل گرمایشی بگذارند ..کجا ...کو ؟؟؟
نقل قول کردن
#2 امیر 1396-07-06 21:20
مگر کلی تبلیغ نشد که بخاری مخصوص اختراع شده در اختیارشون قرار میدن؟؟؟
نقل قول کردن
#3 شمس اللهی 1396-07-08 21:23
گفتند وسایل گرمایشی به هیعت ها میدهیم تا جنگل ها و درختان را قطع نکنند ولی چه شد؟
علت گرمای لرستان همین قطع درختان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا