یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی استاندار لرستان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت رفع موانع و مشکلات استان در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عصر دوشنبه سوم مهرماه 96 اولین جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی استاندار لرستان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت رفع موانع و مشکلات استان در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه برگزار شد.
همچنین طی روز جاری اعضای مجمع نمایندگان استان و استاندار لرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
این نخستین جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان لرستان، استاندار لرستان و دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در آن مشکلات استان موردبررسی قرار گرفت.
در این جلسه در مورد ظرفیت‌ها، مشکلات و موانع توسعه استان بحث و تبادل‌نظر شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادیم 1396-07-04 07:35
آقای لاریجانی با توجه به پتانسیل خرم آباد در جذب گردشگر ما از شما میخوایم که قلعه رو آزاد کنید تا ثبت جهانی رخ بده آنگاه با سیل توریست و به تبع ارز ورودی میتوان مشکل شهر خرم آباد و استان را حل کرد.
نقل قول کردن
#2 عباس 1396-07-04 10:03
جناب آقای لاریجانی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طرح جدیدی که ظاهرا در مجلس قراره درمورد بکار گیری بازنشستگان در دست بررسی هست طرحی شایسته ودر شان این همه جوان بیکار نیست.
خواهشمند هست اگر طرحی در ذخن مبارکتان هست برای اشتغال و بیکار گیری جوانان جویای کار باشد.تا هم خداوند متعال و هم خلق الله از شما رازی باشه
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1396-07-04 19:37
خروجی این جلسه چی بوده است
نقل قول کردن
#4 محسن 1396-07-05 14:48
مجمع نمایندگان استان پیگیر مطالبات موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه هستند
نقل قول کردن
#5 اکبر 1396-07-05 14:50
مجمع نمایندگان استان لرستان وزیر اقتصاد و امور دارائی و رییس کل بانک مرکزی را بخاطر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان را استیضاح کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا