یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدتی است برخی مدیران استان با آمارهای غیر واقعی از توسعه و پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و... خبر می‌دهند غافل از آن که نه‌تنها گام مثبتی در این مسیر برنداشته اند بلکه هزینه‌های سنگینی روی دست استان گذاشته‌اند که با قاطعیت می‌توان گفت هوشنگ بازوند استاندار پیشین قربانی همین آمارهای غیرواقعی شد. آمارهایی که مدرک مستندی برای اثبات آن وجود نداشت و فقط بر روی کاغذ قابل‌ارائه بود.
کاهش نرخ بیکاری یکی از آمارهایی بود که بارها و بارها مجمع نمایندگان استان با مستنداتی که در دست داشتند آن را تکذیب می‌کردند و گاهی اوقات به تقابل و درگیری بین مجمع نمایندگان استان و استاندار و معاونانش تبدیل می‌شد.
یکی دیگر از آمارهایی که همیشه مجمع نمایندگان و استاندار در پی آن به مجادله با هم می‌پرداختند، خارج شدن لرستان از جرگه استان‌های محروم بود که با ارائه آمارهای کذب به این پیشرفت و توسعه اقتصادی پوشالی پروبال می‌دادند.
پروژه‌هایی که کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت کار داشت اما مدیران استان با تبلیغات فراوان آن را موفقیتی مهم می‌پنداشتند در حالی که دستاوردی برای لرستان نداشت و تا رسیدن به بهره‌برداری و دیدن نتیجه آن راه بسیاری در پیش داشت.
 آمار تک‌رقمی شدن رتبه ورزش لرستان در کشور در حالی که نه سرانه فضای ورزشی مناسب و نه زیرساخت و امکانات ورزشی مطلوب و نه عوامل رفاهی برای ورزشکاران در لرستان وجود دارد.
همه‌ی این‌ها دست به دست هم داد تا عدم رضایت مجمع نمایندگان استان از عملکرد استاندار سابق را به ارمغان آورد و با اتفاق‌نظر نغمه‌ی برکناری بازوند را سر دهند، مجمع نمایندگان با رایزنی‌های خود بالاخره وی را کنار زدند.
امروز در یکصدمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برخی مدیران باز با فرافکنی از راه‌اندازی تعداد زیادی از کارگاه‌ها و تولیدات صنعتی تعطیل و نیمه تعطیلی سخن به میان آوردند که صحت‌وسقم آن در هاله‌ای از ابهام است، دکتر خادمی می‌بایست با رصد و رؤیت این کارگاه‌ها و تولیدی‌ها به واقعیت آمارهای ارائه‌شده از سوی مدیران پی ببرد تا به سرنوشت استاندار سابق گرفتار نشود.

مهدی زکی‌پور

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-07-01 23:36
با وجود همه ی انتقادها به عملکرد استاندار سابق لرستان ولی انصافاً ایشان برای تحقق مطالبه دهها ساله ی ساماندهی و ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک تلاشها و پیگیری های بی سابقه ای انجام دادند.تنها عامل ابتر ماندن این تلاشها سنگ اندازی افراد و انجمن هایی بود که خود را حامی محیط زیست جا می زدند.اگر مانع واگذاری زمین جهاد کشاورزی نمی شدند الآن فرآیند تخلیه حریم قلعه در حال اجرا بود.
نقل قول کردن
#2 غريبه 1396-07-03 07:27
به قول پرفسور حسابي جهان سوم جايي است كه هر كس وطنش را آباد كند خانه اشت خراب مي شود و هر كس در تخريب مملك بكوشد خانه اش آباد مي شود.
در ادامه استاندار كرمانشاه هم مي شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا