یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت الیگودرز گفت: با توجه به هجمه‌های رسانه‌های دشمن امروز خبرنگاران در خط مقدم مقابله به توطئه‌های رسانه‌ای قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام " علی لرستانی" در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ازجمله وظیفه همگانی انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز است و خبرنگاران نقش بسزایی در تحقق این مهم دارند.
وی امانت‌داری، بی‌طرفی و انتشار اخبار موثق را ازجمله اصول مهم و رسالت خبرنگاران دانست و افزود: تلاش صادقانه و اصولی و اخلاقی خبرنگاران باعث خیر و برکت برای نظام و مردم می‌شود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت الیگودرز، با اشاره به حوادث فتنه سال ۸۸ گفت: ارزشمندترین اقدامات آن روز اقدام سریع و به‌موقع خبرنگاران انقلابی در مقابله با فتنه بود.
وی افزود: امروز هم با توجه به هجمه‌های رسانه‌های دشمن خبرنگاران در خط مقدم مقابله به توطئه‌های رسانه‌ای قرار دارند.
 
 
به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۵ برنامه در الیگودرز اجرا می‌شود
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را زمان مناسبی برای تکریم کسانی دانست که با جان‌فشانی امنیت و افتخار و اقتدار را به‌عنوان بزرگ‌ترین هدیه تقدیم ملت نمودند.
 وی شعار امسال هفته دفاع مقدس را من یک انقلابیم عنوان کرد و افزود: در این هفته تعداد ۳۵ برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و... برگزار و تعدادی پروژه عمرانی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرهنگ برامکی به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم اشاره کرد و گفت: فلسفه ماه محرم و عزاداری آن به رخ کشیدن غلبه خون بر شمشیر است و باهدف تبیین واقعه عاشورا و دفاع مقدس از روز اول ماه محرم روزی یک ساعت با حضور مسئولان و پرسنل ادارات نشستی در مسجد جامع برگزار خواهد شد.
وی افزود: آنچه باعث شد ما از این جنگ نابرابر سربلند بیرون بیاییم فرهنگ‌ ناب اسلامی و ایرانی بود که کاش پس از دفاع مقدس هم این فرهنگ به‌ویژه در حوزه اقتصاد تجلی می‌یافت تا امروز گرفتار مشکلات نشویم.
فرمانده سپاه الیگودرز، به خباثت آمریکا و سخنان رئیس‌جمهور این کشور در صحن سازمان ملل اشاره نمود و افزود: برجام تعهدی است که در نگاه جهانی به وقوع پیوست و اگر آمریکا آن را نادیده بگیرد درنهایت به انزوای این کشور ختم خواهد شد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دست چدنی زیر دستکش مخملی افزود: امروز مشخص شد که خباثت و دشمنی آمریکا جدی و کسی نباید با خوش‌باوری به این کشور اعتماد نماید.
سرهنگ برامکی، وحدت همه آحاد جامعه را لازمه و نیاز امروز دانست و افزود: در حال حاضر همگان با هر تفکر و دیدگاهی باید حول محور ولایت نسبت به تحکیم وحدت در جامعه اقدام نمایند.
وی به نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر عزاداری ایام محرم تأکید کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی ضمن مقابله با خرافه‌ها و سکولاریسم که امروز هر چه داریم از صدقه‌ سر جان‌فشانی بهترین فرزندان این سرزمین است.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا