یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید لرستان باید رتبه این استان را در مقایسه با سایر استان‌ها در هر حوزه تخصصی تعیین کند، گفت: برنامه اجرایی مناسب باید تدوین و با انجام هدف‌گذاری‌های مناسب برای بهبود وضعیت استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی اقدام کند.
به گزارش یافته، "محمد خدابخشی" در گفت‌وگو با خانه ملت، ضمن تبریک به خادمی استاندار جدید لرستان و تقدیر و تشکر از خدمات بازوند استاندار سابق این استان، گفت: استاندار لرستان باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعیین وضعیت موجود استان بر اساس شاخص‌های تخصصی به تفکیک هر حوزه با سایر استان‌ها اقدام کند و مقایسه تطبیقی استان لرستان را بر اساس شاخص‌های تخصصی به تفکیک هر حوزه انجام دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید لرستان باید رتبه این استان را در مقایسه با سایر استان‌ها در هر حوزه تخصصی تعیین کند، افزود: برنامه اجرایی مناسب باید تدوین و با انجام هدف‌گذاری‌های مناسب برای بهبود وضعیت استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت استان لرستان، این استان در گروه شاخص‌های زیرساختی شامل گازرسانی، آب‌رسانی، حمل و نقل و ارتباطات با بهره‌گیری از مدل‌های رتبه‌بندی، رتبه 27 را در بین 31 استان کشور دارد، ادامه داد: این رتبه بسیار پایین بوده و توجه به توسعه زیرساخت‌ها باید در اولویت استاندار جدید باشد، به طور خاص در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان الیگودرز که تقریباً 20 درصد از مساحت استان را دارد از مجموع بیش از 400 روستای شهرستان، 101 روستا فاقد جاده دسترسی بوده که این امر، ارائه سایر خدمات مانند گازرسانی، برق‌رسانی، خدمات بهداشتی به این روستاها را تقریباً غیرممکن می‌کند.
خدابخشی با بیان اینکه فرایند توسعه استان لرستان بدون داشتن مدیران توسعه‌یافته غیرممکن است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود عملکرد مدیران گذشته در استان مورد ارزیابی قرار گیرد و بر اساس شاخص‌های تخصصی در هر حوزه مدیرانی که عملکرد قابل قبولی نداشتند، تغییر و مدیران با عملکرد خوب موردحمایت قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران جایگزین مدیران قبلی باید بر اساس مدل‌های شایستگی و روش‌های علمی انجام شود، افزود: ارزیابی مستمر مدیران باید بر مبنای کارایی و بهره‌وری صورت پذیرد و مدیران استان باید نگاه یکسانی به شهرهای مختلف استان داشته باشند، اما برخی مدیران نه‌تنها عملکرد مثبتی نداشته‌اند بلکه از موقعیت اداری خود سوءاستفاده کرده و با زد و بند در ادارات مختلف بستگان خود را استخدام کرده‌اند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان لرستان بر مبنای بند (ب) ماده 121 برنامه ششم توسعه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در مقاطع 3 ماهه، 6 ماهه و یک‌ساله رصد می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم آقای خادمی استاندار جدید لرستان که شخصیتی دانشگاهی است، بتواند با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان این استان، گام‌های مثبتی در جهت توسعه استان محروم و فراموش‌شده لرستان بردارد.

دیدگاه‌ها  

#1 سید نادر صورتیان 1396-06-28 10:54
سلام احسنت به این نگاه کارشناسانه تان....
نقل قول کردن
#2 احمد 1396-06-28 15:01
اقای خدابخشی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه ارمان باشید اکثرا از اقشار ضعیف جامعه هستند
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-06-28 18:03
ماشاالله به این رتبه یعنی از 31 استان جایگاه ما اون اخرشه .
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1396-06-28 22:02
چرا شما نمایندگان فقط به ما آمار فقر و فلاکت می دهید فکر نمی کنید اولین کسانی که باید پاسخگو این اوضاع اسفبار باشد خود شما هستید چرا مسئولیت خودتان را انکار می کنید و گناه را به گردن دیگران می اندازید شخص جنابعالی چه مشکلاتی را حل کردید چه نطق آتشین در مجلس داشتید
شما مسئول این اوضاع هستید و باید پاسخ بدهید و از قصور خود فرار نکنید
نقل قول کردن
#5 صادق 1396-06-29 13:05
جناب آقای خدابخشی نماینده محترم الیگوردر! واقعا از تبیین زیبا و کارشناسانه لذت بردم، متاسفم که بازوند استاندارلرستان در یکسال گذشته از ظرفیت نمایندگان استفاده نکرد! کار نمایشی برای به به و چه چه عوام ارزشی ندارد و مشکل گشا نیست ، مدیریت بیمار طایفه گرا و سیاست زده و اهل زدوبند استان نیازمند جراحی است، نیروی انسانی توانا و متعهد محور توسعه است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا