یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار سابق لرستان گفت: باوجود این که می‌دانستم از امروز استاندار نیستم ولی روز گذشته جلسه ستاد تسهیل تشکیل دادیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد اظهار داشت پیگیری‌های ویژه وزیر کشور برای امورات لرستان قابل‌تقدیر است.
 وی با بیان این که در انتخابات اخیر تنها دوره‌ای بود که برای یک نفر هم اتفاقی نیفتاد، افزود: در بحث انتخابات وزیر کشور همانند کوه استانداران را پشتیبانی می‌کرد که این مهم جای قدردانی دارد.
وی با بیان این که استاندار جدید، زاگرس نشین، توانمند و برنامه محور است، افزود: او مردم لرستان را خوب می‌شناسد و نسبت به مسائل استان آگاه است و لذا از مدیران استان تقاضا دارم وی را برای پیشرفت لرستان همیاری کنند.
استاندار سابق لرستان با بیان این که خیلی از پروژه‌ها را شبانه رصد می‌کردیم افزود: در بازدید از یکی از پروژه‌ها که ساعت دو و نیم شب انجام شد اکثر خبرنگاران حضور داشتند و این برای من تعجب‌آور بود، لذا خبرنگاران لرستان جزء عشق و علاقه برای عمران و آبادانی لرستان مطالبه‌‌ای را نداشتند.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 محمود 1396-06-28 10:38
سلام، از کارهای ماندگار ایشان زیر گذر تمام ضررگلدشت است و این ننگ همیشگی خواهد بود،طرحی که معاون اول رئیس‌جمهور کلنگ زنی کرد بدون هیچ توجه مهندسی و بدون پیگیری ساخت، در صورتی که مسئولین برای رفتن به فرودگاه همیشه از کنار آن گذشتند، خیلی مسخره است در یک دوره چهار ساله دولت طرح زیرگذر به سرانجام نرسیده ولی آقای هاشم زاده دو پل را به تنهایی و با کیفیت بالا ساختند.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1 1396-06-28 12:05
سلام ضمن عرض احترام به مهندس بازوند و خوشآمد گویی به استاندار جدید ،ای کاش اقدامات انجام شده در دوران خدمت ایشون به استحضار مردم می رسید ، تا برای سایر مسئولین باب شود که مردم قدر زحمات خدمتگزاران را بهتر بشناسند . تا گرفتن مسئولیت در لرستان به .....
نقل قول کردن
#3 حرف بی عمل 1396-06-28 12:31
به نقل از محمود:
سلام، از کارهای ماندگار ایشان زیر گذر تمام ضررگلدشت است و این ننگ همیشگی خواهد بود،طرحی که معاون اول رئیس‌جمهور کلنگ زنی کرد بدون هیچ توجه مهندسی و بدون پیگیری ساخت، در صورتی که مسئولین برای رفتن به فرودگاه همیشه از کنار آن گذشتند، خیلی مسخره است در یک دوره چهار ساله دولت طرح زیرگذر به سرانجام نرسیده ولی آقای هاشم زاده دو پل را به تنهایی و با کیفیت بالا ساختند.


داداش خیلی از مدیران ما متاسفانه با شاسی بلندهای شیشه دودی بادرصد بالا به سمت کرمانشاه میرن و از فرودگاه کرمانشاه استفاده میکنن.
فکر کنم فرودگاه خرم آباد فقط واسه استادان پروازی دانشگاه ساخته شده.
مسؤلین ما اصلا دغدغه ی تردد در شهر و خیابان های شهر رو ندارن چون نه خودشون رانندگی میکنن نه خانواده هاشون و نه از ماشین شخصی خودشون استفاده میکنن.
بله داداش این است عامل پسرفت آبادانی خرم آباد و دیگر شهرهای استان.
نقل قول کردن
#4 صادقانه بگو 1396-06-28 12:37
چطور یه داعشی میتونه به طور کاملا نا محسوس و خیلی مخفیانه بیاد در یک کشور دیگه عملیات انتحاری و تروریستی انجام بده و به سختی گیر بیاد
ولی یک مدیر و مسؤل استان ما نمیتونه به طور نا محسوس از مشکلات شهر و استان ما بازدید کنه؟
چرا هروقت مسؤلی برای بازدید میره حتما باید از چند روز قبل به محل بازدید و پرسنلش اعلام قبلی بشه که ما داریم میایم بازدید و بازرسی ، جمع کنید خودتون رو که رییس داره میاد بازرس داره میاد .....؟؟؟؟؟؟!!!! !
نقل قول کردن
#5 سپهر عاشق خرم آباد 1396-06-28 16:33
آقای مهندس بازوند کاش حداقل به وعده ساماندهی و ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک عمل می کردید تا لرستان به مقصد گردشگران خارجی تبدیل شود.به راستی چرا در برابر سنگ اندازی های انجمن های مثلاً مردم نهاد برای واگذاری زمین جهاد کشاورزی تسلیم شدید؟؟؟کاش به وعده ساماندهی رودخانه خرم رود که پتانسیل تبدیل شدن به منبع عظیم جذب گردشگر و اشتغالزایی دارد عمل می کردید،کاش به وعده احداث سافاری پارک در جنوب خرم آباد عمل می کردید تا به قول خودتان حداقل برای شش هزار نفر شغل ایجاد میشد،کاش به وعده احداث سد و دهکده پانصد هکتاری گردشگری در مخملکوه عمل می کردید تا گام بلندی برای توسعه پایدار صنعت توریسم برداشته باشید،کاش به وعده تکمیل پروژه برج های دوقلوی کیو در مدت سه سال عمل می کردید و دهها کاش دیگر...!اگر فقط یکی از این وعده ها محقق شده بود جوانی تحصیل کرده و وابسته شدید به لرستان مثل بنده در آخرین روزهای استانداری حضرتعالی مجبور به مهاجرت از زادگاه عزیزش نمیشد.من با چشمی اشکبار و قلبی آکنده از غم به موج گسترده جوانان مهاجر لرستان پیوستم چون تمام درها برای کسب و کار در شهر و استانمون به رویم بسته شدند...
نقل قول کردن
#6 شهرام 1396-06-29 05:00
شعار های تکراری و عوام فریبانه . زاگرس نشین فضیلت نیست .حالا دهمرده زاگرس نشین بود ؟.اصلا لر بود؟قالیباف که این همه خدمت کرد تهرانی بود ؟نه .اما شما که زاگرس نشین بودی چه گلی به سر این مردم زدی ؟اگر بحث شناخت مشکلات و مردم استان هم باشه بنده هم خوب می شناسم .ای کاش وزیر کشور همانند کوه مردم رو حمایت می کرد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا