یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور گفت: هوشنگ‌بازوند استاندار موفقی بوده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازوند دارای تجارب مختلفی است و از ظرفیت او در سمت‌های دیگری استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان این که سید موسی خادمی نیز از استاندار های موفق کشور است، خاطر نشان کرد: او هم سمت معاون استاندار و هم پست های اجرایی و پژوهشی را در کارنامه خود دارد.
وزیر کشور با بیان این که خادمی در بحث انتخابات، اشتغال و امنیت موفق بوده، تصریح کرد: تصمیم گرفتیم ایشان را در استان بزرگتری مثل لرستان که دارای این ظرفیت‌ها بود، مشغول به خدمت کنیم.
رحمانی فضلی افزود: در جابجایی استانداران ارزیابی‌هایی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و سعی داریم برای ارتقای مدیران توانمند اقداماتی را انجام دهیم.
وی گفت: آقای روحانی به من گفت که در جلسه تودیع و معارفه استاندار عنوان کنم که ایشان پیگیر ویژه مسائل لرستان است.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استاندار، نقش هماهنگ کننده را در استان ایفا می‌کند، افزود: استاندار با تنظیم روابط اعتقادی و اغنایی باید با مدیران و مردم ارتباط برقرار کند و برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد.
رحمانی فضلی با بیان این که مردم برای برنامه‌های دولت رای داده‌اند، افزود: دولت باید کسی را انتخاب کند که برنامه‌هایش را قبول داشته باشد.
وی همچنین گفت: استاندار باید دارای قدرت تعامل با جامعه و جریانات سیاسی را داشته باشد.
وزیر کشور با اشاره به این که برای انتخاب استانداران اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را ملاک قرار نداده‌ایم، خاطر نشان ساخت: در سطح معاون استاندار، فرماندار و به همین ترتیب از جوانان استفاده خواهیم کرد و از بانوان نیز بنا به دستور ریاست جمهور استفاده بیشتری را خواهیم نمود.
رحمانی فضلی در بخشی از سخنانش با بیان این که به طرق مختلف بارها توفیق پیدا کرده‌ام که به لرستان سفر کنم، افزود: من هم خودم را لرستانی می‌دانم و به این افتخار می‌کنم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-06-27 21:40
باید از مهندس هوشنگ بازوند از استانداری های استان های دیگر استفاده نمود
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-06-27 22:00
با اینکه استاندار همیشه غیر و بومی نبوده حداقل دلمان خوش بود که استاندار از استان های طراز اول و به قول معروف توسعه یافته انتخاب می شد و متاسفانه چند سالی است که استاندار از استان های رده آخر و محرومتر از لرستان انتخاب می شود به این می گویند پیشرفت به عقب قبلا استاندار از اصفهان و تبریز و مشهد و یزد و شیراز می آمد ولی چند سالی است که استاندار از سیستان کرمان و کهگیلویه و بویراحمد می آید خیلی پیشرفت کردیم به عقب
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1396-06-27 23:44
آقای خادمی استاندار جدید لرستان امروز گفتند "لرستان را به جایگاه واقعی اش می رسانیم".امیدوار م این وعده واقعاً محقق شود تا جوانانی مثل من مجبور به مهاجرت از زادگاهشان نشوند.بنده دو سال پس از فارغ التحصیلی بیکار مطلق بودم،دیگر تحمل نداشتم و الآن چند روزیست از لرستان رفته ام.دوری از خرم آباد عذاب آور است و متأسفم که عدم وجود حتی یک فرصت شغلی مناسب در لرستان چنین شرایطی را بر من تحمیل کرده است.برای بازگشت به شهر زیبا و با صفایم لحظه شماری می کنم
نقل قول کردن
#4 ایران 1396-06-28 06:35
وعده سرخرمن دولت به لرستان_جناب روحانی ووزیر اصالت و بومیان این کشور لرهستند.در خاک آبا واجدادی خود انتظار پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین با امکانات ترین زندگی رو میخواهیم داشته باشیم.
نقل قول کردن
#5 کیوان 1396-06-28 20:24
هتل صخره ای افتتاح شد فرودگاه افتتاح شد بیکاری به اتمام رسید قلعه فلک الافلاک آزاد شد کارخانه ها شرو به کار کردن زیر گذر اسپستان افتتاح شد.... خسته نباشید استاندار کاری ما
نقل قول کردن
#6 شهرام 1396-06-29 04:49
بله دیگه . حضرت عالی این رو نفرمایید ما تعجب می کنیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا