یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: از شهردار می‌خواهیم نسبت به ارتقا شغلی بانوان توانمند اقدام ‌نماید.
به گزارش یافته، "زهرا نظری" که در نشست هم‌اندیشی بانوان شهرداری سخن می‌گفت، افزود: از شهردار منتخب می‌خواهیم مدیریت مبلمان شهری را به تیمی متشکل از بانوان خوش‌ذوق و هنرمند شهرداری بسپارد.
 عضو شورای پنجم خرم‌آباد با اشاره ویژگی‌های مثبت و خاص بانوان و ‌کاربرد این ویژگی‌های در برخی مشاغل حساس حوزه شهری گفت: بانوان حوزه شهری این قابلیت را دارند که با ارائه طرح‌های کم هزینه و پرجاذبه به همگان ثابت کنند که در صورت دخالت دادن زنان در مدیریت شهری هم هزینه‌های شهر پایین می‌آید وهم نتیجه بهتری به دست می‌آید.
نظری خاطرنشان کرد: البته اگر بخواهیم سهم مدیریتی زنان در مدیریت شهری افزایش یابد و فرصت حضور آنان در بدنه تصمیم‌گیری شهرداری خرم‌آباد فراهم شود نیازمند شناسایی زنان مستعد و توانمند هستیم که این امر می‌تواند طی یک برنامه پنج‌ساله صورت گیرد.
نایب‌رئیس شورای شهر در پایان تأکید کرد: باید در ابتدای امر یک بانک اطلاعاتی از زنان شاغل در شهرداری فراهم شود تا پس از آن نسبت به شناسایی بانوان حائز صلاحیت اقدام گردد.

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-06-27 14:58
خانم نظری خودتون قبول زحمت بفرمایید و شهرداری یکی از مناطق رو به عهده بگیرید و تلسم رو بشکنید وهنچنین نام خود رابه عنوان اولین زن شهردار خرم اباد ثبت کنید
نقل قول کردن
#2 بانو 1396-06-27 21:48
صلاحیت یعنی اینکه شما با مدرک پرستاری و زیست شناسی و بدون یک ساعت تدریس در مدارس استثنایی به عنوان رییس استثنایی مدیریت کنید.فکر کنم منظور از توان و صلاحیت از نظر ایشون همین باشه..یعنی هیچ کس سر جای مناسبش نباشد . امید پیشرفت هم داشته باشیم.مردم چه زود شما را شناختند.
نقل قول کردن
#3 لرستان 1396-06-28 01:38
زیباسازی شهر ک کاری نداره از اینکارم عاجزین بخدا..چندتا درخت سایه و چندتا بلوک کنارم قرار دادن و ی آسفالت چیه ک برای جنوب شهر شده آپلو هوا کردن شهرداری و شورای شهر
نقل قول کردن
#4 صداقت 1396-06-28 10:03
خانم نظری صلاحیت را چگونه تفسیر می فرمایید؟ زیرا آقای ....100 ها اصله درخت را در همین خرم آباد نابود که حتی منابع طبیعی در این خصوص در دادگستری خرم آباد برای ایشان پرونده تشکیل دادن حتی موضوع قطع درختان توسط صدا و سیما رسانه ایی شد .
نقل قول کردن
#5 صداقت 1396-06-28 12:32
آزاده
با سلام
فرمودید زحمت بکشند خودشان شهردار یکی از مناطق خرم آباد بشود جالب هست ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا