یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار منتخب خرم‌آباد گفت: با همکاری بهزیستی نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی بانوان متکدی و معتاد متجاهر و ساماندهی آن‌ها اقدام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " وحید رشیدی" در نشست هم‌اندیشی بانوان شهرداری گفت: ملاک ما برای واگذاری مسئولیت‌ها شایسته‌سالاری است و قطعاً از بانوانی که شرایط لازم را دارا باشند استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: در دوران مدیریت قبلی خود جایگاه بانوان را ارتقا بخشیدیم و برای اولین بار یک خانم به‌عنوان معاون شهردار انتخاب شد.
شهردار منتخب خرم‌آباد در این نشست که با حضور مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری و نایب‌رئیس شورای شهر سخن می‌گفت، با تقدیر از خدمات بانوان شاغل در شهرداری گفت: بهترین خصیصه بانوان شهرداری بدون حاشیه کار کردن، نظم و دقت و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع است.
وی با ذکر این نکته که 6 تا 7 درصد پرسنل شهرداری را خانم‌ها تشکیل می‌دهند بیان کرد: باوجود تعداد کم بانوان شهرداری در مقایسه با آقایان، درصورتی که هر یک از خانم‌ها شرایط احراز مدیریت را داشته باشند قطعاً ما راغب هستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
رشیدی با انتقاد از عدم بهره‌گیری کافی از ظرفیت‌های پارک بانوان به‌عنوان یکی از ابتکارات دوران مدیریت پیشین خود، تصریح کرد: ایجاد پارک بانوان خرم‌آباد قدم خوبی بود ولی این گلایه وجود دارد که هیچ‌کدام از همکاران و خصوصاً بانوان شهرداری برای رفع مشکلات و نقایص آن مطالبه گر نبودند.
وی افزود: برنامه‌هایی را برای افزایش فضاهای اختصاصی خانواده و بانوان داریم، همچنین تصمیم داریم با هماهنگی بهزیستی استان نسبت به جمع‌آوری بانوان معتاد متجاهر یا متکدی و ساماندهی آنان اقدام کنیم.
شهردار منتخب با تأکید بر لزوم ارتقا نقش جایگاه بانوان در شهرداری بیان کرد: خانم‌ها به دلیل برخی ظرافت‌های فکری خدادادی و داشتن سلیقه‌های منحصربه‌فرد می‌توانند جایگاه خوبی در حوزه‌هایی چون زیباسازی شهری داشته باشند و اگر خود داوطلب کار در این حوزه شوند بنده مشتاقانه می‌پذیرم.


دیدگاه‌ها  

#1 اهورا 1396-06-26 21:00
شما زحمت بکشید پروژه های نیمه تمام مثل پارک شاپوری ابشار طلائ رو تمام کنید وضعیت مبلمان شهری سد معبر واینها رو درست کنید پارک دوم پیشکش در ضمن پارک اول رو ساماندهی کن
نقل قول کردن
#2 لرستان 1396-06-26 22:12
اینکارای پیش افتاده رو هم انتظار دارین انجام ندین..زمستون میبینمتون ک چجور آبهای سطحی مشکل ساز بشه..از اتفاق سال گذشته عبرت نگرفتین و اقدامی برای هدایت آبهای سطحی نکردین...
نقل قول کردن
#3 سپهر از خرم آباد 1396-06-26 23:25
شهرداری خرم آباد قبل از تعریف پروژه های جدید،پروژه های نیمه کاره را تکمیل نماید.روند احداث پارک شاپوری که از مهمترین پروژه های گردشگری مرکز استان لرستان است ماههاست با سرعت لاک پشتی پیش می رود!پروژه پهناورترین آبشار شهری کشور در ساحلی کوی جهادگران یکی دیگر از طرح های مهم گردشگری خرم آباد است که هنوز تکمیل نشده!باغ پرندگان،پارک آبشار طلایی،تقاطع غیر همسطح بلوار بهارستان،پارک کاسیت،بام خاطره ها،ترمینال برون استانی،پارک فرهنگ و...را تکمیل کنید
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1396-06-27 00:00
خواهش میکنم پارکای که الان موجود هستن رو‌تبدیل به پارک بانوان نکنید بلکه ، یه زمین جدید رو‌تبدیل به پارک بانوان کنیدداگه واقعا میخواید کار مثبتی لنجام بدید ،،،،پارک ترافیک رو‌قبلا به پارک معلم تبدیل کردن و دورش حصار کشیدن ، این پارک خوش منظره یکی از بهترین مناظر و‌پارکای شهر بود ، چه اشگالی داشت در زمینی دیگر همین پارک رو‌میساختن و در فضای کاملا محفوظ و دور از آپارتمانهای اطراف.
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-06-27 02:46
امیدوارم این دو برنامه رو درست و کامل و با برنامه ریزی و با سرعت انجام بدید .ارزوی موفقیت دارم . این لحن مظلومانه ما به عنوان مخاطبین یافته هم مربوط به سه ماه اول مسیولیت شماست بعد از سه ماه انتقادهای تند و تیز شامل حال شما هم میشه . بس درست عمل کنید تا مردم از شما تعریف کنن .
نقل قول کردن
#6 مسکن مهر 1396-06-27 08:34
سلام فکری به حال مسکن مهر فرهنگیان فاز 2 کمالوند خر م آباد بکنید نه فضای سبز نه سطل زباله نه روشنایی
نقل قول کردن
#7 علی 1396-06-27 13:38
اقای رشیدی شما ساختمان ابتدای پارک معلم که نمایی پارک را خراب کرده تکمیل نکردید می خواهید پارک دوم بانوان را افتتاح کنید
نقل قول کردن
#8 داد 1396-06-28 00:01
هی حرف حرف حرف جلسه دورهمی حرف بسه خسته شدیم عمل کنید وعده بسه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا