یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد گفت: احداث ساختمان اداري شهرداري منطقه دو در شش طبقه به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع زيربنا به‌زودی افتتاح خواهد شد.
به گزارش یافته، کیومرث منصوری همچنین در خصوص پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خدمات شهری و فضای سبز آن شهرداری گفت و افزود: در طی ۲۸ ماه حضور من به‌عنوان شهردار در شهرداری منطقه دو خرم‌آباد سعی بر آن شده همیشه حقوق کارگران در اولویت قرار گیرد.
وی افزود: حدود ۸۰ در صد خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه‌ی بزرگ و پرجمعیت تاکنون ‌آسفالت شده در حالی که در گذشته درصد كمي از آن دارای آسفالت بوده است.
منصوری در ادامه از احساس خرسندی و رضایت اهالی کوی خایدالو در خصوص زیرساخت زيرسازي و آسفالت آن منطقه و همچنین از احداث پارک پشت بازار به‌صورت جهادی در طی دو ماه گذشته گفتند، مردم محله كهن پشت بازار از شروع انقلاب اسلامی تاکنون همواره كمتر از امکانات شهری بهره‌مند شده‌اند و انشالله فاز دوم این پارک شروع شده و به‌زودی به پايان خواهد رسيد.
منصوری شهردار منطقه دو خرم‌آباد از احداث پارک ملت کرگانه، پارک‌سوار اسدآبادی، پارک کوچک و فضای سبز کوی خایدالو و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های کوی بسیجیان‌ احساس خرسندی کردند.
 منصوری در پایان افزود: در حالی که شورای چهارم خرم‌آباد نیز خدمات زیادی به همشهریان عزیز ارائه نمودند اما انتظار مردم از شورای پنجم چند برابر است.
شورای جدید با شعار عملیات جهادی و شورایی شیشه‌ای و شفاف با تعامل و همدلی روزانه به تشکیل جلسات مختلف در حال بررسی مشکلات و رفع آن می‌باشند.


دیدگاه‌ها  

#1 کامین 1396-06-26 00:20
مهندس جان بیشترین هدر رفت آب درفضای سبز میدونستید در حوزه شماست من اینو به عینه دیدم وبه کرات به سامامه۱۳۷ همیشه گزارش دادم
نقل قول کردن
#2 سپهر از خرم آباد 1396-06-26 00:30
پروژه های نیمه کاره شهر خرم آباد تکمیل شوند.ترمینال برون استانی،پارک آبشار طلایی،پارک شاپوری،پهناورتر ین آبشار شهری کشور،بام خاطره ها،پارک کاسیت،پارک فرهنگ و باغ پرندگان تعدادی از این پروژه ها هستند که معلوم نیست چه زمانی تکمیل و افتتاح خواهند شد!
نقل قول کردن
#3 و .س 1396-06-26 00:45
خب حالا عكس اين آقا دركنار شهردار منطقه ٢ به چه معناست؟؟!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا