یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به بازنشستگان دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مهرداد غضنفری" در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگی در حقیقت یک‌فصل جدیدی از دوران زندگی است که به‌عنوان مدال افتخارآمیز بیانگر خدمات صادقانه بازنشستگان است.
وی ادامه داد: اگر این‌گونه تقدیرها از بازنشستگان نباشد، حاصل آن بی‎انگیزگی و ناکارآمدی قشری است که قرار است بعد از بازنشستگان به ارائه خدمت بپردازند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: ما به‌عنوان دولتمردان باید ازاین‌دست تقدیرها را برای بازنشستگان به‌عنوان قشری که سال‎ها خدمت صادقانه کرده‎اند داشته باشیم.
غضنفری اضافه کرد: ما در یک مقطعی از تاریخ شاهد سیاست‎های نابجایی بودیم که آثار آن را در همه ابعاد دیدیم و این آثار به قشر بازنشستگان نیز رسیده بود. در این مقطع بحث بازنشستگی پیش از موعد بدون استدلال درست، نپرداختن به حقوق و مزایای این قشر و ...
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به بازنشستگان داشت که نمونه آن اختصاص 132 میلیارد تومان بابت مطالبات صندوق بازنشستگی در سال گذشته بود که معادل هزینه عمرانی کل کشور بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: یکی از چالش‌های پیش‎روی کشور مشکلاتی است که در صندوق بازنشستگی است که باید رفع شود.
غضنفری گفت: اگر می‎خواهیم به توسعه پایدار برسیم باید مسیر کارآفرینی را در کشور هموار کنیم چراکه اشتغال تنها از راه بازنشستگی اتفاق نمی‎افتد.
وی اظهار کرد: ما وظیفه‌داریم به مشکلات بازنشستگان رسیدگی کنیم چراکه آنان سی سال از عمر خود را به کشور خدمت کرده‎اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم پای‌کار آمدن نظام بانکی و حذف قوانین دست و پاگیر برای کارآفرینی افزود: سال گذشته چهار هزار میلیارد تومان در سیستم بانکی به بخش تولید تزریق شد و پیش‎بینی می‎شود که امسال نیز بیش از شش هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص یابد که تاکنون یک هزار و 500 میلیارد تومان آن جذب شد.
 

 

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-06-25 15:53
اقای غضنفری امار گاهش بیگاری رو اعلام نکردند
نقل قول کردن
#2 بازنشسته 1396-06-25 17:47
باسلام
آقای غضنفری از بازنشستگان کجا تجلیل کرده؟!!!! ما فرهنگیان بازنشسته سال تحصیلی جاری هستیم که رو به پایان است، ولی از ما که تجلیل و قدردانی نشد...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا