یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازوند قربانی تیم مدیریتی ضعیف، ناکارآمد و حاشیه‌ساز، پرمدعایی شد که با رفتارهای تحریک‌آمیز، تلاش‌های استاندار را در چهار سال گذشته زیر سؤال بردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل بانگ اساطیر، "علی رستمیان" با بیان این مطلب، گفت: تغییر و جابجایی مدیران امری طبیعی است، اما تغییر بازوند حاصل عملکرد ضعیف معاونین ناکارآمدی است که با به حاشیه بردن استاندار، او را قربانی مطامع خویش کردند.
وی با بیان اینکه روحیه تیم مدیریتی استاندار به‌جای تعامل و سازندگی، روحیه‌ای تخریب‌گر بود اظهار کرد: تیم استاندار همواره بر طبل افتراق، اختلاف و منازعه می‌کوبید، حاصل آن انتشار بیانیه‌هایی در دفاع از استاندار بود که به‌جای آن‌که بازوند را نزد افکار عمومی مدیر قوی و توانمندی معرفی کند، برعکس استانداری ضعیف و ناتوان جلوه داد. آن‌ها سعی می‌کردند با ارائه آمار کذب بر روی ضعف‌هایشان سرپوش بگذارند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگاه یکی از نمایندگان مجلس بر اساس رسالت قانونی خود که نظارت بر عملکرد مدیران است از اقدامات استاندار انتقاد می‌کردند، تیم مدیریتی و رسانه‌ای وی در اقدامی هماهنگ با کوبیدن بر طبل افتراق و اختلاف نمایندگان مجلس را مخالف دولت و رأی مردم می‌پنداشتند و با این اقدام کوته فکرانه قصد داشتند عملکرد ضعیف خود را لاپوشانی کنند اما مردم با بصیرت به‌خوبی سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.
رستمیان با قدردانی از تلاش‌های چهار سال ‌گذشته و بعضی اقدامات بازوند، از عملکرد ضعیف تیم استاندار در شهرستان‌های سلسله و دلفان انتقاد کرد و گفت: با آمار سازی غیرواقعی و ایجاد هیاهو و تبلیغات کذب رسانه‌ای نمی‌شود شغل پایدار ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در بحث اشتغال شاهد آمار سازی غیرواقعی مسؤولین در ایجاد پنج هزار شغل در شهرستان‌های سلسله و دلفان هستیم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس و همچنین عضو ناظر مجلس در شورای عالی اشتغال استان‌ها از مسئولین ذی‌ربط می‌خواهم لیست مشاغل ایجادشده را جهت راستی آزمایی در اختیار این‌جانب قرار دهند.
رستمیان افزود: هرگاه لیست مشاغل ایجادشده را درخواست می‌کنیم مسئولین به انحاء مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و همین نشان می‌دهد آمار ایجاد اشتغال در حوزه نمایندگی من غیرواقعی است.
وی با تبریک به استاندار جدید لرستان گفت: بامطالعه عملکرد خادمی در کهکیلویه و بویراحمد توسط نمایندگان مجلس، مجمع نمایندگان استان به این نتیجه رسید که وی در بسیاری از سرفصل‌ها موفق عمل کرد و مهم‌تر از همه اعتدال و آرامش حاکم بر استان کهکیلویه که موجب جلوگیری از فرصت سوزی‌ها شده است سپس نمایندگان استان در مجلس را بر آن داشت تا به پیشنهاد وزیر کشور اعتماد کنند به‌طوری‌که وزیر کشور عملکرد خادمی برای تصدی استانداری لرستان را تضمین کرد.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم استاندار جدید با یک تیم صاحب تخصص، تجربه، تعهد و دلسوزی بتواند موجب شکوفایی لرستان شود.

دیدگاه‌ها  

#1 مهران 1396-06-24 01:07
ای آدم زرنگ !!! (بخوانید با لهجه علی صادقی) چند روز پس از رفتن بازوند تازه جرات کرده اظهار نظر کنه! تا قبلش خبری ازش نبود!
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم آبادی 1396-06-24 01:23
آقای بازوند و مجموعه بومی ایشان زحمات زیادی کشیدن، منصفانه و جوانمردانه نیست که وقتی رفتن و فرصت دفاع و پاسخگویی ندارن زحماتشون رو انکار کنیم .
نقل قول کردن
#3 سروش 1396-06-24 01:28
حالا مطمئنی که امثال شما میذاره این استاندار جدید کار بکنه ؟؟..این استان از همان چیزی رنج می بره و ضرر میکنه که افغانستان با آن روبروست ..هرکسی برای خودش صاحب نظره ..و بادشان می ره از عملکرد خودشان از دستگاههای قبلی !!!اینکه در شهر یزد 70کیلومتر قنات می زنند به آب برسند و بهترین انار ایران رو مرورش می دهند و ما اینهمه اب داریم و مناطقی از شهر خرم آباد آب شرب ندارند ..از عملکرد ضعیف امثال شماست جناب نماینده ..بجای نطق ..برید برای حوزه انتخابیه خودتان کار کنید ابنهمه بیانیه برای چی !!!!
نقل قول کردن
#4 قنبریان 1396-06-24 01:31
گفته میشه آقای خادمی عملکرد مثبتی در کهگیلویه نداشته

به هر حال امیدواریم ایشان در استان لرستان موفق.باشند
نقل قول کردن
#5 کوکلا 1396-06-24 01:51
چیزی که مشخص است لرستان یک کارگاه اموزشی برای مدیران بی تجربه و گمنام است بهتر نبود آقای بازوند را حفظ می کردیم به هر حال ایشان چهار سال تجربه کسب کرده بود و خیلی از ریشه مشکلات را را شناسایی کرده بود و می توانست موفق تر از هر استاندار غیر بومی عمل کند حال باید چهار سال دیگر درجا بزنیم فقط فرصت طلبان از این جابجایی ها سود می برند نه استان محروم لرستان
نقل قول کردن
#6 فلاح نژاد 1396-06-24 07:26
باسلام شکی نیست که استاندارقربانی سیاستهای تیمی شدکه همواره برطبل منازعه می کوبیدند،واستاند ار حقش بود برود چون ذره ای درمقابل گروهی که عزل ونصب ها رابراوتحمیل میکردندمقاومت نشان نداد ومجری دستورات این گرو شده بود عزل ونصب میکرد بدون اینکه مصالح مردم رادرنظربگیردیآی نکه تعاملی بانمایندگان مردم وحتی دولت داشته باشد .فقط وفقط نظر گروهی اندک را اجرا میکرد که حتی خود رافراترازرییس جمهور وسردمداراصلاحات میدانستندوتیم منازعات رابه استاندارتحمیل میکردند وگرنه بازوند فردی کاری بود وتشنه خدمت .امیدواریم استاندارجدیددرب اتلاق عزل ونصب های بی ضابطه وناکارامدگرفتار نشود.
نقل قول کردن
#7 انقلابی 1396-06-24 09:16
جناب آقای رستمیان ممنون برا شفاف سازیتون
خواهشا در اسرع وقت معاونین و مدیران کلی که با بازوند روی کار آمده اند رو تغییر بدید چرا که اینان نمی توانند لرستان مظلوم رو نجات دهند.
آقای احمدی نژاد گفت ما بودجه برا این استان میفرستیم اما آنها پس میدهند بودجه رو
به نظر شما چرا؟چون مدیران متخصص و جوان و کاربلد نداریم نمیتونن طرح بدن که بودجه جذب کنیم
ما از مجمع نمایندگان استان خواهش می کنیم که یک لیست از مدیران کل و جزء بر اساس سن ؛ مدرک تحصیلی و مدت خدمت مدیریتی بگیرن واونایی که توانایی به لحاظ سنی ندارن برکنار بشن؛ اونایی که مدرک تحصیلی مرتبط یا اصلا مدرک دانشگاهی ندارن برکنار بشن؛ اونایی که چند ساله مدیر هستن ولی نتونستن مجموعه تحت امر رو ارتقا بدن برکنار بشن. البته ارتقا رو باید کارشناسان معتمد شما تشخیص بدن تا از صحت اون اطمینان داشته باشید.
نقل قول کردن
#8 انقلابی 1396-06-24 09:17
یک مسئله ی دیگه هم هست و اونم اینه چرا یک نفر باید تو دوران سه رئیس جمهور مدیر باقی بمونه اگه اینقد کار بلد بوده چرا وزارتخانه متبوع اون رو جذب نکرده چرا که با این مدت رئیس بودن حتما نخبه بوده خواهشا مدیران دوزیست اینچنینی رو حتما حذف کنید
مدیون امام و رهبری و شهدا و ملت هستید اگه این کار رو نکنید
نقل قول کردن
#9 نیروی قراردادی 1396-06-24 10:18
اقای نماینده لطفی بکن این معاونین و مدیران که ازشون اسم بردی رو عزل کن
اینا فک میکنن که همه کاره هستن و هر جور بخوان میتونن با نیروها به خصوص نیروهای قراردادی برخورد کنند
فک میکنن زمان خان و خان بازیه
به نیروی قراردادی میگن برخلاف کار تو حکم که داری باید کارهای دیگه هم انجام بدی
بهشون میگی حکم من اینه و برای کاری که توش نوشته شده من دارم حقوق میگیرم
میگن حکم و قانون رو ول کن هر چی ما بگیم باید بگید چشم و گرنه اخراجتون میکنیم
تو رو به خدا اینا رو حذف کنید. ما نمیگیم کار نمی کنیم ؛ کار می کنیم اما کاری که براش استخدام شدیم نه کارهای غیر مرتبط دیگه
خودتون قضاوت کنید مگر بدن ما از آهنه که چند کار رو با هم انجام بدیم بعد حقوق یکیشون رو بگیریم
خودتون بودید این کار رو میکردید؟
درسته بعضی ادرات نیروی مازاد دارن اما بعضی ها کمبود نیرو بر اساس چارت دارن
تو رو به حضرت فاطمه قسمتون میدم این مدیران رو زودتر اخراج کنید.
نقل قول کردن
#10 سروش 1396-06-24 14:18
به نقل از مهران:
ای آدم زرنگ !!! (بخوانید با لهجه علی صادقی) چند روز پس از رفتن بازوند تازه جرات کرده اظهار نظر کنه! تا قبلش خبری ازش نبود!

دقیقا ..ایشان اگر اشتباه نکرده باشم در کمیته امداد بودند
نقل قول کردن
#11 علیرضا 1396-06-24 15:18
اقای رستمیان پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار ضعیف جامعه هستند
نقل قول کردن
#12 ایوب 1396-06-24 15:23
اقای رستمیان تغییر استاندار را به حاشیه نگشانید خیال دارید هر استاندار که آمد 30 سال استاندار باشد همه استانداران لرستان بیشتر از 3 سال چندماه استاندار نبوده اند
نقل قول کردن
#13 ایرج 1396-06-24 16:10
آقای نماینده.
میشه اعلام فرمایید عملکرد شما در حوزه انتخابیه تان چه بوده است.؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#14 حمید ت 1396-06-25 00:29
پیش داوری شاید کار درستی نباشد ، ولی ،تا چند ماه دیگه معلوم میشه ، که ایشان با شایسته سالاری این پست رو‌کسب کرده اند ، یا خیر
نقل قول کردن
#15 ابراهیمی 1396-06-26 09:40
مگر در لرستان قحط الرجال است که استاندار را از استانهای دیگر که هیچ شناختی از این استان محروم ندارند انتخاب می کنند . فردا هم که استاندار جدید شروع بکار کرد سهم خواهی های نمایندگان شروع میشود و در رابطه با عزل و نصبها عنان و اختیار را از استاندار سلب میکنند . استاندار نماینده عالی دولت و نظام در استان است و باید در همه زمینه ها اختیار کامل داشته باشد و کسی در کار وی دخالت نکند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا