یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سکان استانداری لرستان به استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد سپرده خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، منابع موثق از معرفی "سید موسی خادمی" به عنوان استاندار لرستان خبر دادند.
وی سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام كهگيلوئيه و بويراحمد متولد گردید و دوران دبستان و دبیرستان را در شهر دهدشت سپری کرد.
لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.
خادمی پیش‌تر، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی بوده است وی همچنین سوابق عضویت در هیئت‌مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و در دولت تدبیر و امید به ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان اولین استاندار بومی و اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شد.
پیش از این هوشنگ بازوند از 6 مهرماه 1392 تا كنون به عنوان استاندار لرستان فعالیت دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1396-06-21 20:14
از برنامه های استاندار جدید این باشد که هتل صخره ای خرم آباد که نماد عدم توسعه نیافتگی لرستان است را افتتاح نماید
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-06-21 20:17
استاندار جدید ساختمان ابتدای پارک معلم که فقط اسکلت است و نمای پارک را خراب کرده استت را تکمیل و به بهره برداری برساند
نقل قول کردن
#3 حبیب 1396-06-21 20:23
استاندار جدید پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشد
نقل قول کردن
#4 احمدی 1396-06-21 20:33
بازوند ومعاونینش خیلی زودتر از این می بایست استانداری لرستان را ترک می کردند چون هیچ کار شاخصی را در لرستان انجام ندادند
نقل قول کردن
#5 شهروند خرم آبادی 1396-06-21 20:41
آقای بازوند به عنوان یک استاندار بومی خیلی زحمت کشید اما ما قدر ایشون‌ رو نمیدونمیم و فضای رسانه ها اصلا منصفانه نیست.
به قول ضرب المثل لری
گن خوم د خو مردم بیتره
نقل قول کردن
#6 لرستان 1396-06-21 20:42
خدا رو شکر ک استاندار رفتنی شد....پشت پروژه کشت صنعت قایم شده بود..پل خیراباد رو ک ی خیر ساخته بود رو همیشه افتتاح میکرد ک بگه آره منم کار کردم
نقل قول کردن
#7 Ahmadreza96 1396-06-21 20:53
نمیشه بومی باشه؟؟؟؟
نمیشه خرم آبادی باشه؟؟؟؟
نمیشه ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#8 م 1396-06-21 21:17
امیدواریم که استاندار جدید تبدیل به شهردار خرم اباد نشه و استاندار کل استان باشه
نقل قول کردن
#9 خرم آبادیم 1396-06-21 21:46
اولین مطالبه ما جناب آقای خادمی کارشبانه روزیست
دومین مطالبه حذف مدیران کل و جزء مسن و فاقد مدرک دانشگاهیست. سومین مطالبه بازرسی دقیق از تمامی ادارات و نهادهای دولت و غیر دولتیست. چهارمین مطالبه احداث سد و نیروگاه و پالایشگاه است و اما پنجمین مطالبه که خاص ترین هست آزادسازی قلعه و ثبت جهانی شدن خرم آباد می باشد
نقل قول کردن
#10 سروش 1396-06-21 22:46
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه
نقل قول کردن
#11 نیکا 1396-06-21 23:39
امیدوارم مثل اقای بازوند مفید باشن و دلسوز این استان باشن گرچه مال این استان نیستن!
نقل قول کردن
#12 محسن 1396-06-21 23:47
استاندار کاملا غیربومی برای استان مناسب است و ما برای همیشه باید استاندار غیربومی برای استان بیاوریم
نقل قول کردن
#13 آرمین 1396-06-22 00:35
به نقل از م:
امیدواریم که استاندار جدید تبدیل به شهردار خرم اباد نشه و استاندار کل استان باشه

اینم از اون حرف هاست! چرا فکر می کنی خرم آباد مدینه فاضله هست؟ استاندار هیچ کاری واسه خرم آباد نکرد! نه کارخونه ای هیچی! حتی مشکل قلعه رو نتونست حل کنه!
نقل قول کردن
#14 امیر 1396-06-22 00:40
به نقل از حبیب:
استاندار جدید پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشد

هرکسی از ظن خود شد یار من ، شما در پی سود بیشتر بودی استاندار باید دنبال کارت باشه!!!!!!!
نقل قول کردن
#15 امیر 1396-06-22 00:41
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه

احسنت دقیقا
نقل قول کردن
#16 همشهری 1396-06-22 00:45
به نقل از شهروند خرم آبادی:
آقای بازوند به عنوان یک استاندار بومی خیلی زحمت کشید اما ما قدر ایشون‌ رو نمیدونمیم و فضای رسانه ها اصلا منصفانه نیست.
به قول ضرب المثل لری
گن خوم د خو مردم بیتره



ما که جزء دادن آمارهای کذب در مورد اشتغال ایجاد شده در استان چیزی ندیدیم

لابد شما این اشتغالهای ایجاد شده رو دیدی آدرس بده ما هم نیم نگاهی بندازیم
نقل قول کردن
#17 رضا 1396-06-22 00:53
باید فرصت داد به ایشون که چه عملکردی از خودشون به نمایش میگذارن ولی از عملکرد ایشون گویا در اون منطقه خیلی رضایتی به چشم نمیخوره، اخبار ایشون در سایتهای جنوب کشور در سالهای گذشته موجود هست
http://rivasjonoob.ir/?tag=%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C
نقل قول کردن
#18 هاشمی 1396-06-22 01:17
تبریک میگم و اميدوارم با غیرت لري به انقلابی در پیشرفت لرستان در تمام زمینه ها دست یابند و نام نیکی از خود به جای بگذارند و به باند بازی و مدیران فعلی لرستان توجهی نکنند . امید ما مردم لرستان را ناامید نکنید. موفق باشید .
نقل قول کردن
#19 هاشمی 1396-06-22 01:21
به نقل از لرستان:
خدا رو شکر ک استاندار رفتنی شد....پشت پروژه کشت صنعت قایم شده بود..پل خیراباد رو ک ی خیر ساخته بود رو همیشه افتتاح میکرد ک بگه آره منم کار کردم

خدایا شکرت
پتروشیمی رو هم چند بار افتتاح کرد . یه کار دیگه از ایشان باقی موند و زمین های الشتر را به کاشت سیب زمینی و آبی تبدیل کرد که بعدا الشتريها می فهمند چه بلائی سرشان آمده و زمينشان شوره زار میشود . بازم خدایا شکرت
نقل قول کردن
#20 اکبر 1396-06-22 01:23
آقای استاندار آقای دهمرده بزرگ رو الگوی خودتون قرار بدید و متکبر نشوید.
نقل قول کردن
#21 مرتضی 1396-06-22 01:33
بازوند بره
ماهان، تابان و...میره
پرواز ها کم میشه
خیلی ها از بعضی جا اخراج میشن و...

یافته پیاممو منتشر کن
نقل قول کردن
#22 یوتوپیا 1396-06-22 01:57
سلام دوستان عزیز من اصالتا خرم آبادی نیستم و در خارج از لرستان زندگی می کنم اما دلم می گیره هر وقت میام تپانسیل های لرستان و خرم اباد را می بینم و در کنارش محرومیت ها و بیکاری جوانانش را من خود فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و منطقهدای از یک دانشگاه معتبر دارم نیاز امروز لرستان و خرم اباد نیروی متخصص بومی بدون نگاه قومیت گراییست البته بدون حمایت مردمی و حمایت از بالا هیچ کاری پیش نخواهد رفت لرستان سرزمینی ثروتمند که تمام پتانسل ها و قابلیت های یک استان برخوردار را دارد و خرم اباد عزیز شهر دلیرمردان تمام تپانسیل ها و قابلیت ها را برای تبدیل شدن به یک کلانشهر مدرن را دارا می باشد فقط نیروی متخصص بومی دلسوز با حمایت مردمی و جذب سرمایه با کمک دولت را می طلبد موفق و پیروز باشید
نقل قول کردن
#23 لرستان 1396-06-22 02:05
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه

حتما یبار برو یاسوج تا دیگه این حرفو نزنی...یاسیج سرسبزه و زیبا
نقل قول کردن
#24 شهرام 1396-06-22 03:45
.مهم اصلاح ساختار دولتی و رفع مشکلاتی مثل اعتیاد حاشیه نشینی بیکاری ترافیک مسکن و ازدواجه .مهم حمایت از ضنایع کوچک و زو بازده و مبارزه با فساد اداری و ....متاسفانه شهروندان خیلی اضرار به ازاد سازی قلعه دارند . امری که مطمینار بومی یا غیر بومی خیلی مهم باشید محقق نمیشه .اولویت اول هم نیست .خیلی خوبه ولی شهری که بوی زباله ادم رو از قدم زدن در خیابان هاش بشیمان می کنه و سرجمع بنج تا اتوبوس قدیمی داره و معتادین ازادانه در هر جا تردد می کنن و کارشونو انجام می دن و شهر به این وسعت کم چندین محله فقیر نشین داره همون گردشگر بذیر نباشه بهتره وشهری که شبها موش ها وارد مغازه ها میشن و روز به خونه خودشون برمی گردن و شهری که حتی سرویس بهداشتی هم نداره و شهری که .....ازادسازی قلعه دردی ازش دوا نمیکنه .باید زیر ساخت ها تامین بشه .
نقل قول کردن
#25 رضا 1396-06-22 08:47
به هر حال هر آمدنی رفتنی هم دارد .ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای مهندس بازوند ، امیدواریم استاندار جدید با شناسایی نقاط ضعف و قوت استان نسبت به برنامه ریزی و توسعه استان در طی دوران مسئولیت خود موفق باشند.البته در موفقیتها و عدم پیشرفت ها مردم و مسئولین بومی هم تاثیر گذارند.از خودمان باید شروع کنیم ، تغییر نگرش بدهیم و خواسته هایمان را از مسئولین مطالبه نماییم.
نقل قول کردن
#26 بیرانوند 1396-06-22 08:57
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه


دقیقا
نقل قول کردن
#27 صداقت 1396-06-22 09:35
چرا دیگه نامی از پهلوان دولتشاهی نیست مردم به پشتوانه ایشان و از روی اعتماد در موسسه آرمان سپرده گذاری کردن پس کو نشست ایشان با آقایان استاندار و سایر مسولان دیگر نام و خبری از ایشان نیست.در سال 1395 ایشان بعنوان مدیر عامل موسسه آرمان انتخاب شده اند.اگه ایشان مدیر عامل یا سهامدار نبوده چرا این موضوع را اطلاع رسانی نکرده اند؟
نقل قول کردن
#28 کلانشهرخرم آباد 1396-06-22 09:44
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه

قبول دارم این حرفو....
نقل قول کردن
#29 پریا 1396-06-22 10:40
آخی پس خرم آباد خودش مدیری که لیاقت استاندار شدن داشته باشه نداشته...! وا مصیبتا
نقل قول کردن
#30 آیت میردریکوند 1396-06-22 10:46
از برنامه های استاندار جدید این باشه که زیر گذر گلدشت را پر کنند
نقل قول کردن
#31 ایرج 1396-06-22 10:53
چرا استاندار از استانهای بزرگ انتخاب نمیشود.تا حداقل دیدگاه بزرگی داشته باشد.
عملکرد آقای بازوند چه بود؟؟؟؟
نقل قول کردن
#32 ابراهیم آریاوند 1396-06-22 11:28
باصحبت آقاسروش موافقم،کسی که ازدهات بیادشهر،شهرواسش مدینه فاضله است
نقل قول کردن
#33 اصیل خرم ابادی 1396-06-22 12:22
حیف مهندس بازوند که رفتنی شد، در تاریخ لرستان بعد از ابراهیم فرحبخشیان، بازوند تنها و اولین استانداری بود که اینچنین دلسوزانه کار میکرد و ما قدرشو ندونستیم،اندکی تعمل کنین د چند روز اینده ک ایشان سکان استانی در جایگاه بالاتری را در دست گرفت تنها پشیمان و شرمساری نصیب لرستانی ها خواهد شد،متاسفانه هر استاتداری ب لرستان میاد با استقبال میاد و با تهمت و افترا و لج بازی بدرقش میکنن
نقل قول کردن
#34 سپهر 1396-06-22 13:14
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه

دقیقا با حرفتون موافقم آقای سروش متاسفانه همنطوره که گفتید
نقل قول کردن
#35 علی 1396-06-22 14:04
امیدوارم استا ندار جدید فکری به حال مسکن مهر فرهنگیان فاز 2 خرم آباد کند
نقل قول کردن
#36 خرم ابادی 1396-06-22 15:22
از استاندار جدید درخواست داریم به جای این تعداد افراد بازنشسته ای که بهدعنوان مشاور در استانداری جنبره زده اند وهیج کارایی ندارند از جوانان نخبه ودارای مدارج بالای علمی که بیکارند استفاده کند.
نقل قول کردن
#37 خرم آبادیم 1396-06-22 18:14
جواب به شهرام
برادر عزیز اگه یه کم تحقیق کنی متوجه میشی که با آزاد سازی قلعه که اولویت اول استاندار جدید باید باشه چه غیر ممکن هایی ممکن میشه
با آزادسازی این گوهر گرانبها به وسعت یک شهرک بزرگ جا برای ورود توریست باز میشه ؛ موزهای در حد تاریخ خرم آباد اطرافش بنا میشه و بالای پانزده هزار قطعه عتیقه ای که دارن در انبار خاک میخورن رونمایی میشن
بعد از آزاد سازی و ثبت جهانی استاندار و شهردار مجبور میشن برای موشها و آشغال ها که در همه شهرهای دنیا وجود دارند فکر اساسی کنند
مردم صاحب امید میشن چرا که با حضور توریست ها و به تبع سرمایه گذران بچه هاشون سر کار میرن. میتونم بگم اما فعلا همینا کافی هستن
یک سوال
چرا تو بروجرد که هم موش داره و هم آشغال تپه آقبلاغ رو که حدود پنجا سالم قدمت نداره رو بازسازی کردن بعد قلعه خرم آباد رو که چند هزار سال قدمت داره رو آزاد نمی کنند؟
ممنون میشم جواب بدی
نقل قول کردن
#38 اکبر 1396-06-22 20:14
به نقل از اصیل خرم ابادی:
حیف مهندس بازوند که رفتنی شد، در تاریخ لرستان بعد از ابراهیم فرحبخشیان، بازوند تنها و اولین استانداری بود که اینچنین دلسوزانه کار میکرد و ما قدرشو ندونستیم،اندکی تعمل کنین د چند روز اینده ک ایشان سکان استانی در جایگاه بالاتری را در دست گرفت تنها پشیمان و شرمساری نصیب لرستانی ها خواهد شد،متاسفانه هر استاتداری ب لرستان میاد با استقبال میاد و با تهمت و افترا و لج بازی بدرقش میکنن


چی میگی ؟ از نون خورهای استاندار پيشين هستی ؟ بهترین استاندار اول دهمرده بعدشم صابری ... حرف حق رو بزن برادر مؤمن .
نقل قول کردن
#39 کرمی 1396-06-23 10:01
به نقل از احمدی:
بازوند ومعاونینش خیلی زودتر از این می بایست استانداری لرستان را ترک می کردند چون هیچ کار شاخصی را در لرستان انجام ندادند

بیشتر شعار دادند. امیدوارم استاندار جدید مدیرکل راه و شهرسازی لرستان را تغییر دهد چون سابقه مدیریتی ندارد و هیچ کاری برای لرستان نکرد الان مسکن مهر کمالوند چه پیشرفتی داشته است؟
نقل قول کردن
#40 قنبری 1396-06-23 10:11
به نقل از Ahmadreza96:
نمیشه بومی باشه؟؟؟؟
نمیشه خرم آبادی باشه؟؟؟؟
نمیشه ؟؟؟؟؟

غلامرضا مصدق متولد ۱۳۴۰ خرم آباد که لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی تهران داشت و استاد دانشگاه و سالها مدیر کل صنایع و معادن استان لرستان بود یک گزینه عالی برای استانداری لرستان است. شجاع الدین دریکوند متولد ۱۳۳۷ خرم آباد که فوق لیسانس مدیریت دولتی دارد و سالها فرماندار خرم آباد ، اندیمشک ، پاوه ، اورامانات ، سنقر و کلیایی بوده است و مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری لرستان و خوزستان و رییس آموزش و پروش بوده و میتواند سکان دار خوبی برای لرستان باشد
نقل قول کردن
#41 فولادوند 1396-06-23 10:22
به نقل از سروش:
خاصیت نمایندگان همینه ...ای کاش استانداراز تبریز ..مشهد ..تهران یا اصفهان می آمد ..با کمال احترام برای همه هموطنان استانداری که از یاسوح بیاد لرستان برایش اروپاست ...تا آخرشو فکر کنید چی میشه

اگر به استان سرسبز کهگیلویه که به اندازه امارات نفت تولید میکند سفر کرده بودید و امکانات یاسوج را از نزدیک می دیدید شاید هرگز این حرف را نمی زدید. امکانات یاسوج به مراتب قوی تر از خرم آباد میباشد.دوست عزیز من خودم خرم آبادی و ساکن بلوار ۶۰ متری کوی اساتید هستم ولی به هیچ وجه دلیل نگاه از بالا به پایین شما را متوجه نمی شوم.مردم کهگیلویه و یاسوج همگی لر هستند و شما نباید از همزبانان و هم تبارانتان اینگونه سخن بگویید.مطمعن باشید یک نفر به تنهایی به عنوان استاندار نمی تواند راه گشا باشد باید همگی وی را حمایت کنند نه اینکه با حرفهای نسنجیده زمینه ناراحتی خود و دیگران را فراهم کنیم. التماس تفکر
نقل قول کردن
#42 بازگیر 1396-06-23 10:37
به نقل از محسن:
استاندار کاملا غیربومی برای استان مناسب است و ما برای همیشه باید استاندار غیربومی برای استان بیاوریم

متأسفانه همین تفکر خود ویرانگری ما باعث شده که یک ما ، دو نشود. ما خود آزار و غریبه پرست هستیم. من خودم سرباز بودم در یکی از پادگان های لرستان و دیدم که برخورد کادری ها با غیر بومی ها بسیار بهتر بوده تا بومی ها.
نقل قول کردن
#43 یاسر ولد بیگی 1396-06-23 10:39
به نقل از م:
امیدواریم که استاندار جدید تبدیل به شهردار خرم اباد نشه و استاندار کل استان باشه

دوست گرامی میشه بگی چه کار شاخصی برای شهر خرم آباد با پانصد هزار نفر جمعیت کرده است؟ پروژه ونک پارک را تکمیل کرد یا قلعه رو آزاد کرد یا ترمینالی برای خرم آباد ساخت؟ یا خیابانی تعریض کرد؟ مگر غیر این است روگذر گلدشت بعد از پنج سال همان گل و خاک است؟ شما گویا در لرستان زندگی نمی کنید
نقل قول کردن
#44 خاکی 1396-06-23 10:40
به نقل از خرم آبادیم:
اولین مطالبه ما جناب آقای خادمی کارشبانه روزیست
دومین مطالبه حذف مدیران کل و جزء مسن و فاقد مدرک دانشگاهیست. سومین مطالبه بازرسی دقیق از تمامی ادارات و نهادهای دولت و غیر دولتیست. چهارمین مطالبه احداث سد و نیروگاه و پالایشگاه است و اما پنجمین مطالبه که خاص ترین هست آزادسازی قلعه و ثبت جهانی شدن خرم آباد می باشد

مدیر کل اداره راه و شهرسازی به دلیل عدم رسیدگی به واحدهای مسکن مهر استان باید توسط استاندار جدید بازخواست شود
نقل قول کردن
#45 سپهر از خرم آباد 1396-06-23 16:38
تنها راه برون رفت لرستان از بحران فقر و بیکاری توجه ویژه به توسعه پایدار صنعت گردشگری است.امیدوارم استاندار جدید به این موضوع اهمیت بدهد و مطالبه ی دهها ساله خرم آبادیها برای ساماندهی و ثبت جهانی قلعه تاریخی فلک الافلاک را به سرانجامی مطلوب برساند.با جهانی شدن قلعه،خرم آباد به یکی از توریست پذیرترین شهرهای ایران تبدیل می شود و مزایا و دستاوردهای ارزشمندی از طریق جذب گردشگر نصیب ساکنان لرستان خواهد شد
نقل قول کردن
#46 سپهر از خرم آباد 1396-06-23 16:42
به نقل از شهرام:
.مهم اصلاح ساختار دولتی و رفع مشکلاتی مثل اعتیاد حاشیه نشینی بیکاری ترافیک مسکن و ازدواجه .مهم حمایت از ضنایع کوچک و زو بازده و مبارزه با فساد اداری و ....متاسفانه شهروندان خیلی اضرار به ازاد سازی قلعه دارند . امری که مطمینار بومی یا غیر بومی خیلی مهم باشید محقق نمیشه .اولویت اول هم نیست .خیلی خوبه ولی شهری که بوی زباله ادم رو از قدم زدن در خیابان هاش بشیمان می کنه و سرجمع بنج تا اتوبوس قدیمی داره و معتادین ازادانه در هر جا تردد می کنن و کارشونو انجام می دن و شهر به این وسعت کم چندین محله فقیر نشین داره همون گردشگر بذیر نباشه بهتره وشهری که شبها موش ها وارد مغازه ها میشن و روز به خونه خودشون برمی گردن و شهری که حتی سرویس بهداشتی هم نداره و شهری که .....ازادسازی قلعه دردی ازش دوا نمیکنه .باید زیر ساخت ها تامین بشه .

آقا شهرام پیشنهاد میکنم برید از یه اقتصاددان یا کارشناس جهانگردی درباره اهمیت و دستاوردهای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک بپرسید.با پاسخی که ازشون می شنوید صددرصد این حرفتونو پس می گیرید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا